neljapäev, 4. oktoober 2007

Raamatukoi pihtimus

Päris põnev vaadata, mida keegi loeb. Lõpuks ei pidanud vastu, tõmbasin selle meemi Ramloffilt endale ka. Kommentaarid on minu poolt.

Siin on 106 raamatut, mida saidil Library Things on kasutajate poolt kõige rohkem märgitud „mitteloetuks”.
Rasvasena märgi, mis on loetud, kursiivis need, mida alustasid, aga ei suutnud lõpetada ja kriipsuta läbi need, mis ei meeldinud.
………………………………………………………………
Jonathan Strange & Mr Norrell
Anna Karenina
Kuritöö ja karistus
(kuna blogger teksti läbikriipsutamise võimalust ei anna, värvisin punaseks)
Catch-22
Sada aastat üksindust
Vihurimägi
(eestikeelses tõlkes on Vihurimäe)
Silmarillion
Pii elu
Roosi nimi
Don Quijote
Moby Dick

Ulysseus
Madame Bovary
Odüsseia
Uhkus ja Eelarvamus
Jane Eyre
Lugu kahest linnast (või oli eestikeelne pealkiri “Kaks linna”)
Vennad Karamazovid

Guns, Germs, and Steel: The Fates of Human Societies
Sõda ja rahu
Edevuse laat
Ajaränduri naine
Ilias (ega neid eeposi jõua läbi lugeda täielikult, kui just vana kirjanduse fänn ei ole)
Emma
Pime palgamõrvar
The Kite Runner
Mrs. Dalloway
Suured lootused
American Gods
A Heartbreaking Work of Staggering Genius
Atlas Shrugged
Reading Lolita in Tehran : A Memoir in Books
Memoirs of a Geisha
Middlesex
Quicksilver
Wicked : the Life and Times of the Wicked Witch of the West
Cantenbury lood
The Historian : A Novel
Kunstniku noorpõlveportree
Armastus koolera ajal
Hea uus ilm (üks väheseid raamatuid, mis mul pooleli on jäänud)
The Fountainhead
Foucault pendel
Middlemarch
Frankenstein
Krahv Monte Cristo
Dracula
Kellavärgiga apelsin
Anansi Boys
The Once and Future King
Vihakobarad
The Poisonwood Bible : A Novel
1984
Inglid ja deemonid
The Inferno
Saatanlikud värsid
Mõistus ja tunded
Dorian Gray portree

Mansfield Park
Lend üle käopesa
Tuletorni juurde
D’Urberville’de Tess
Oliver Twist
Gulliveri reisid
Hüljatud
The Corrections
The Amazing Adventures of Kavalier and Clay
Kentsakas juhtum koeraga öisel ajal
Düün
Vürst
Hälin ja raev
Angela tuhk (pööraselt hea raamat, julgen soovitada)
Väikeste asjade jumal
A People’s History of the United States : 1492-Present
Cryptonomicon
Neverwhere
A Confederacy of Dunces
A Short History of Nearly Everything
Dublinlased
Olemise talumatu kergus
Beloved
Tapamaja, korpus viis
Tulipunane kirjatäht
(see oli mu kõrgkooli inglise keele kursuses kohustuslik kirjandus, täiesti loetav)
Eats, Shoots & Leaves
Avaloni udud
Orüks ja Ruik
Collapse : How Societies Choose to Fail or Succeed
Cloud Atlas
The Confusion
Lolita (lugesin teismelisena, siis ei saanud õieti arugi, milles point, hiljem uuesti lugemisel muidugi taipasin)
Persuasion
Northangeri klooster
Kuristik rukkis
Teel
Jumalaema kirik Pariisis
Freakonomics : A Rogue Economist Explores the Hidden Side of Everything
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance : An Inquiry into Values
The Aeneid
Watership Down
Gravity’s Rainbow
Kääbik
Külmavereliselt : A True Account of a Multiple Murder and its Consequences
Valged hambad
Aarete saar
David Copperfield
Kolm Musketäri

Kui nüüd õieti kokku lugesin, sain 39 loetud raamatut sellest nimekirjast. Mida see minu kohta näitama peaks? Seda enam, et siin tundus olevat päris mitu sellist kitsamale ringile suunatud teost, millest igaüks ei saagi huvitatud olla. Ja hulk selliseid, millest ma midagi kuulnudki pole.

Aga lugemine iseenesest on tore.

4 kommentaari:

uurija ütles ...

Kui "Angela tuhk" meeldis, siis meeldivad kindlasti ka selle järjed "Jah, on küll" ja "Koolmeister". Mulle meeldisid väga, eriti teine!

kukupai ütles ...

Kahjuks mul neid järgesid pole, aga usun küll, et kui kätte saan, siis läbi loen

Minuke ütles ...

"jah, on küll" peaks minu koduses raamatukogus leiduma, aga pean üles otsima.
Aga "Angela tuhast" ma küll midagi märkimisväärset ei leidnud.

Hernes ütles ...

Ma ei tunne mõningaid neist raamatutest eestikeelse nimega ära:) Aga tundub, et sellest nimekirjast olen lugenud 22. Pooleli on jäänud Teel ja Valged Hambad (selle plaanin veel lõpuni lugeda).
Nendest, mida mina olen ja Sina pole lugenud, julgen soovitada: Lendas üle käopesa, The corrections, Middlesex ja The Time Traveller's Wife