teisipäev, 9. oktoober 2007

Pakutakse raamatuid!

Mulle potsatas meilboxi hea pakkumine - kirjastuse Kupar pankrotipesas on veelgi saadaval hulk raamatuid ülisoodsa hinnaga.
Nimekiri on pikk ja xls formaadis, nii et siia ei kleebi. Aga raamatuid on mitmelt alalt, igale maitsele. Kui keegi huvi tunneb, pange siia mingid kontaktandmed, saadan nimekirja edasi. Kellel mu meiliaadress olemas, võib muidugi otse meilida.

Hinnad jäävad vahemikku 5-50 eeku.

Lugemine on ju mõnus!

3 kommentaari:

Lemmi ütles ...

palun lahkelt mulle nimekiri saata :)
shalaya.jaburteelaudkond@mail.ee

tänud!

Kirjatsura ütles ...

Jessas, see Kupra pankrotipesa on küll ammendamatu varasalv. Nii kaua kui ma mäletan, on nad neid pankrotipesa-raamatuid müünud:)

Anonüümne ütles ...

Mulle võib ka nimekirja saata.
mina.mina.004@mail.ee