pühapäev, 28. oktoober 2007

ETV ikkagi vastas

Ligi kuu aega tagasi pöördusime arupärimisega ETV poole. Vastus lasi end oodata, aga lõpuks siiski!

Jutt ilus ümmargune - jaa, saame aru, mõistame, püüame edaspidi paremini, aga meie tehnilised võimalused ei ole hetkel veel vastavad jne.
Väljavõte:
Mis puutub Teie pöördumist ajendatud rongkäiku 30.septembril, siis selle kohta „Puutepunkt” toimetus Teilt kahjuks infot ei saanud. Nende ettepanek on, et nad võtavad Teiega ühendust ja paluvad Teil edaspidi oma infot läkitada ka otse „Puutepunktile”. Kuid siiski ei ole selle saate võimuses vahendada eetrisse sama päeva sündmuslugusid. See on pigem uudistesaate töö. Nähtavasti Te pöördusitegi „Aktuaalne kaamera” toimetuse poole ja venekeelse AK lõik oli selle otsene tulemus. Käsitlusaspekti valik viitab toimetuse huvile näha erinevustes ka sarnasusi, midagi sellist, mis ühendab Eesti elavaid inimesi, hoolimata nende rahvusest, keelest ja kultuurist. Eestikeelne AK tõepoolest ei kajastanud 30.septembri rongkäiku. Siin tuleb küll enesekriitiliselt märkida, et tulevikus peab uudistetoimetus taoliste sündmuste puhul olema tähelepanelikum, kuna kurtide probleemid on ETV jaoks olulised.


Kogu vastust saab lugeda siit.

Hea, et niigi läks....

8 kommentaari:

Karuema ütles ...

mömm mömm, kujutan ette mida nad isekeskis teie kirja peale seal toimetuses kommenteerisid. eesti ajakirjandus on läinud oma uudistejahis äärmusse, ühiskonna väärtushinnangud on nihkes ja see mõjutab ka uudiste valikut.paraku.

Ingrid ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

Kukupai, mis imelik kommenteerimisvariant see on, kus e-maili aadress all nähtavale jääb?
Ma igatahes kustutan eelmise kommentaari ja löön ta sisse muu altalt, sest mingit avalikku netiaadressi ma ei taha. I'm sry!

Ingrid

Anonüümne ütles ...

Kasutaksin juhust, Kukupai, ja küsiksin, et missugune peab olema kuulmispuue, et seda puudeks arvestatakse.
On üks noor inimene, kes sündis kurtidel vanematel ja kellel on pärilik kuulmiskahjustus, mis süveneb täieliku kurtuseni. Põhikoolis sai ta hakkama, keskkoolis vajas juba kuuldeaparaati, mis omakorda vajas ajapikku vahetamist.
Puude määramisel arvestatakse teatavasti ka puude korrigeerimiseks vajaminevaid lisakulutusi.
Sellele neiule igatahes öeldi, et te käite ju (aparaadiga!) tavakoolis, seega pole mingit puuet.
Minu arvates võrdub selline asi äsja avalikkuse tähelepanu köitnud jalutu naise juhtumiga, kus puude astet (seega rahasid) vähendati raske astme pealt keskmise peale põhjendusega, et ta on oma puudega kohanenud, kandis kaht jalaproteesi. Kohus mõistis õiguse naise kasuks, aga selline puudemääramissüsteem toimib ju edasi, seda pole ju muudetud.
Või oli see vaid üks juhuslik inimlik apsakas, ühe inimes hetkeline mõttevääratus?

Ingrid

kukupai ütles ...

Ametlikult määratakse puue, kui kuulmislanguse aste on III või IV.
Sellel konkreetsel neiul tuleks igal juhul taotleda uut ekspertiisi. Aga Tallinnas VEK-is ongi üks tüüp, kes niimoodi suhtub asjasse. Vana kooli arst ja pensionile pole ikka veel saadetud.Mina olen temaga küllalt kakelnud. Puuet on vaja taotleda juba sellepärast, et siis saab kuuldeaparaadi soodustingimustel ja see on ju toimetulekuks temale hädavajalik.
Puudemääramissüsteem uuest aastast muutub, aga kas paremuse poole, seda ma ei julge ennustada.
Kommenteerimisel igaks juhuks kontrolli, ega Sa siin all ühte kasti linnukest ei tee. Ma pole selle probleemiga mujal kokku puutunudki, minul küll kuskil meiliaadressi ei näita.

Anonüümne ütles ...

See neiu abiellus rootslasega ja läks Rootsi elama, edasist ma ei tea.
Just abivahendite hankimise pärast ongi ülekohtune puue keelata. Kuuldeaparaadid, kargud, ratastoolid ja mida iganes on ju pööraselt kallid.
.....

See aadress ilmub aga kommentaari sisselogimise koha alla:

Email follow-up comments to my Google account address

Sul peaks see koht ju näha olema. Ei, linnukest ma ei teinud sinna kasti, aga kui sisseloginuna kommenteerisin, siis tuli selle kasti järgi minu meiliaadress.
Varem ma pole sellist lisaklauslit seal näinud ja varem pole mu aadress kunagi seal nähtavale tulnud.
Eks ta kuskil, võibolla mu oma settingutes(ehkki ma pole ammu settinguid muutnud), on nüüd viga tekkinud.
Üks huvitav asi veel. See blogi kaitsmine tähekombinatsiooniga.
Minu blogidesse pole veel tänini ainsatki spämmi sattunud,et end kaitsta, kas teistel siis on?
Kommentaaride ülevaatamine enne avaldamist autori poolt on vast kõige suhtlemist halvavam variant, ühe ainsa korra proovisin. See variant blokeerib suhtluse/vestluse täielikult. Seda on ilmselt vaja tundlike teemade käsitlusel, kus võib eeldada autori või kommentaariumi ahistamist vastasmeelse või pahatahtliku inimense poolt.

Ingrid

Anonüümne ütles ...

Nüüd alles lugesin Blogger Comi uusimaid uudiseid. See adressi värk on lisatud 25. oktoobril.
Tema tähendusest ma aru ei saa, nagu ma paljust muustki aru ei saa (keeleprobleem!), aga mulje jääb, et oma aadressi näen vaid ise. Ka linnukese tegemisest või mittetegemisest ei saa aru. :-(((

Ingrid

kukupai ütles ...

Ole täitsa rahulik, mina näiteks Sinu meiliaadressi ei näe. Ja see linnuke tähendab tegelikult seda, et kui keegi Su kommentaarile vastab, siis see tuleb Sulle meilile. Kui jätad linnukese tegemata, on kõik OK. Ja spämmkommentaaridest - neid tuleb jah. Usun, et see tähekombinatsioon ei sega õigeid kommenteerijaid. Kommentaaride valve alla panemiseks pole veel põhjust olnud, aga mõnel siin on juhtunud, et hakatakse väga isiklikult materdama ja solvama.