reede, 1. veebruar 2008

Sõbra-eri

Tiia tuletas meelde, et algas sõbrakuu. Tal on vahva idee sel puhul sõpradele virtuaalseid südameid jagada. Ma mõtlesin, et teeks kaasa. Aga erinevalt Tiiast jagan mina oma südamekesed just ja ainult blogosfääris. Reaalis sõprade meelespidamiseks on mul teised vahendid.

Vene vanasõna ütleb: "Ärgu olgu sul sada rubla, aga olgu sada sõpra." Kas ma neid just niipalju kokku saan, aga 14-29 südamekest läheb selle kuu jooksul loosi küll.

Esimene laureaat on Katseloom. Tema järgi ma blogima hakkasin ning ka muidu on igati toreda ja asjaliku inimesega tegu. Vähetähtis pole ka see, et meie kutsud on väga kiiresti sõbraks saanud. Neil käis see ikka oluliselt kiiremini ja lihtsamini kui meil omal ajal. Sai ikka neid nurgakesi ja teravusi lihvitud küll ja küll. Seda parem on nüüd.

1 kommentaar:

Ti:a ütles ...

:) ma tegin sellise süsteemi juba jõulukalendris ära :)
ei tahtnud ennast enam korrata.