reede, 8. veebruar 2008

Sõbra-eri 8.02

Mõnikord ei peaks mõned inimesed teoreetiliselt üldse mitte kokku sobima, sest nad on nii erinevad, kui veel vähegi saab olla. Vastandid küll tõmbuvad, aga inimsuhetes see valem alati ei toimi.
Seda üllatavam on, kui avastad just niisuguse inimese, kellega sul ei tohiks midagi ühist olla, aga näed - on. Mitmedki mõtted ja ütlemised oleksid justnagu sinu enda omad, pole sinna enam midagi lisada ega ära võtta.


Maailm pole kunagi must-valge, sinna mahub tohutult värvivarjundeid. On ainult hea, kui suhetes saab keskenduda sellele, mis meid ühendab ja jätta kõrvale selle, mis lahutab.


Ramloff, Sinule minu poolt tänane südameke. Tore on Sinuga kaasa mõelda ja vahel ka oma mõtetele kinnitust leida.

1 kommentaar:

Ramloff ütles ...

Aitäh! Seda on hea kuulda.

Ma olen ka regulaarne sinu blogi lugeja ja leian siit ka sageli mõtteid, mis mind puudutavad. Ja mulle tundub, et sinu rahumeelsuseni annab mul veel kasvada.