neljapäev, 7. veebruar 2008

Sõbra-eri 7.02

Sõber ei pea olema alati lähedal ja käeulatuses. Vahel on just kaugused ja lahutavad vahemaad need, mis suhtlemise põnevaks teevad.
Kunagi väga ammu komistasin netiavarustes surfates ühe põneva blogi otsa. Kirjutaja hoopis teiselt poolt maakera. Tahtsin sinna teine kordki külla minna, aga unustasin aadressi ära, vaat kus lops.


Mõni aeg hiljem märkasin, et minu blogis käib järjekindel külaline ka just teiselt poolt maakera, aga kuidagi ei õnnestunud välja peilida, kellega tegu. Ükskord aga oli (kas meelega või kogemata, kes nüüd enam teab) ka blogiaadress lisatud. Klikkisin muidugi kohe ja oh seda rõõmu - oli seesama blogi, mis mulle juba enne meeldinud oli!


Seekord olin targem, panin aadressi tallele. Vahvat lugemist ja ilusaid pilte leian sealt alati.


Killuke, tänane südameke Sulle sinna kaugele! Eestlus tahab hoidmist, jõudu ja jaksu selleks!


1 kommentaar:

enetimm ütles ...

Aitäh-aitäh! Nii armas!!!
Olen tõesti Sinu mõtisklusi alati hea meelega piilumas käinud :) ja küll on tore, kui mu lehekülgedelt midagi huvitavat leiad!