pühapäev, 7. september 2008

Peegel või kõverpeegel?


Sai IRL kohtutud mõnede blogijatega, kellega seni ainult läbi kommentaariumi suheldud. Huvitav oli kuulda, et blogi kaudu tekkinud kujutluspilt õige mitmel tegelikkusega sugugi kokku ei läinud.

Loed inimese blogi, vaidled ja arutled temaga kommentaariumis ning lood samal ajal ka kujutluspildi, milline see inimene reaalelus peaks välja nägema. Blogi seega peaks olema nagu peegel. Tuleb aga välja, et vahel on ta hoopis kõverpeegel. Reaalis näed midagi muud kui oodanud oled.

Mind hämmastas üksjagu, et päris mitmed kaasblogijad olid mind ette kujutanud tingimata lühikeste juustega. Minu enda jaoks on isegi mõte juukseid ära lõigata absoluutselt vastunäidustatud. Nii naiivne ma nüüd ka ei ole, et arvata kujutluspildi tekkimisel mänginud mingit rolli vanasõnal: "Pikad juuksed, lühike aru." Irw.

Ärge nüüd lootke, et ma enda portree siia üles riputan. Jääb ära. Kes teab ja tunneb, see teab. Pealegi on mu nostalgiablogis mõned vanad pildid isegi üleval ja sellest piisab. Pealegi pole ma kuigi fotogeeniline ning kogu sellest suurest pildihunnikust olen tänaseks tuvastanud üheainsa pildi endast, millega ise ka rahul olen ja seegi on juba mitu aastat vana.

Aga muidu oli täitsa tore. Ja Tarmo, aitäh komplimendi eest (kuigi sa olid seda tehes maani täis :D ).

pildi tõmbasin nagist

9 kommentaari:

Manjana ütles ...

nüüd ma tean, miks lühikeste juustega, siin on ju pilt, kus on lühikesed juuksed.

Anonüümne ütles ...

Kõverpeegel ikka... tegelikult olen ma meeleheitel koduperenaine.

Manjana ütles ...

ee, kas sa tahad öelda, et blogi näitab inimest kehvemast küljest kui ta tegelt on?

ma loodan ikka, et blogi näitab inimest sellisest küljest, nagu ta ennast näidata tahab. kuigi eks "halb" ja "hea" on vaid subjektiivsed hinnangud.

aga koduperenaise kohta ei tea ma midagi, selleks peab külla tulema :)

kukupai ütles ...

Sellel pildil muide on juuksed kinni pandud (mu tavaline olek kodus).
Ja kas kehvemast või paremast küljest vaadata, see on iga vaataja subjektiivne otsus :P

Anonüümne ütles ...

Kingsepp, kellele see Sinu teine kommentaar nüüd oli, ega ometi mitte mulle? Siis ma tahaks teada, miks ma meeleheitel koduperenaistest kehvem olen.

Külla võid end küll kutsuda, aga oota natuke, mul pole hetkel endalgi eriti kodu.

Maria ütles ...

Mina muide arvasin ka, et sa oled lüikeste juustega.

Ingrid ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Manjana ütles ...

wild, ma täpselt ei tea, kas ma olen sind näinud, aga ma olen näinud, mis sul käekotis on, ja see küll meeleheitel koduperenaist ei meenutanud ja su blogi jätab sinust kah sama mulje, mis seal kotis oli :) mismõttes pole kodu? sa ju remontisid midagi?

Anonüümne ütles ...

* oigab.

Seljakotis, ja tead, kirves sinna ei mahu kui varre küljest ära ei võta.

Tegelikult olen ma ju üsna vaikne, leebe ja viisakas, keedan vahel moosi, suppi päris tihti, koon salli, kuulan Vikerraadiot ja loen aiandusraamatuid.
Aga tõesti, mul pole aimugi millise elaja on teinud minust blogi, kuigi tjah, kõik, mis on öeldud, on ju oma.

Suurema remondi ajal "pole eriti kodu," noh, kuni mul on rohkem, kui üks pidevalt kadunud lusikas ja esikupõrand, millest läbi vajuda, ei ole inimeste küllakutsumine vist hea idee; irw, kutsu end nt kevadel uuesti.