teisipäev, 23. september 2008

Lipp lipi, lapp lapi peal


Olen nüüd jupikaupa lappinud oma lemmikblogide listi, mis blog.tree suures uuendustuhinas kaotsi läks. Sain nüüd enam-vähem kokku ka, aga kindlasti tuleb veel mõni blogi meelde, mis sinna panemata jäi. No ei seisa ju kõikide blogide aadressid peas!

Üleüldse, praegusel hetkel tundubki see uus blogipuu veidi lapiteki moodi olema. Mingid vidinad on tasapisi tööle hakanud, aga palju head ja mugavat kadus ära ka. Veidi kiirustades sai vist see asi ette võetud. Kui eelmine uuendamine oli, siis sellega harjumine läks ruttu ning mitmed tollal lisatud vidinad toimisid suurepäraselt. Praegu nii kergesti ilmselt ei lähe.

Esimene, millest puudust tunnen, on kanalite süsteem. Öeldi küll, et kõik olemasolevad kanalid on alles, aga näha saavad neid ainult omanikud. Omanikud ei jõua või ei märka kohe seadeid muuta ja seega puudub mul ligipääs päris mitmele kanalile, mille liige ma olin. See on muidugi üks põhjus, miks ma oma lemmikblogide listi kole pikaks pidin ajama.

Teiseks oluliseks puuduseks on, et kui enne olid kõik mu omad blogid profiilis koos, siis nüüd enam mitte. Uuest postitusest teatamise nupp puudub ka ja võimalus teiste profiile vaadata. Nii hea oli tsekata, kes viimati külas käis ja talle ka vastukülaskäik teha. See vidin paluks kähku tagasi! Mitugi korda olen niiviisi mõne huvitava blogi otsa sattunud.

Blogipuu üks funktsioon oligi ju ülevaate andmine hetkel olemasolevatest blogidest, seda rolli ta antud hetkel paraku ei täida.

Et nüüd ei arvataks, et ma siin ainult omaette podisen ja kritiseerin, siis samad mõtted kirjutasin kohe Andrisele kommentaaridesse, kui päeval selle "uuenduse" avastasin. Loodan, et asjad paranevad, sest pole ju mõtet teha ja üleval hoida saiti, millega keegi rahul ei ole. Kusjuures visuaalne külg mulle uue saidi juures täitsa meeldib.

5 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Samad sõnad, ma ka jorisesin. Kõige põnevam oli ju vaadata, kes lugemas käis ja mis ta ise kirjutanud on.

Anonüümne ütles ...

Ma ka hakkan harjuma. Mõned blogid vist jäävadki kadunuks... No ei suuda meenutada kõiki... Eriti neid kes harva kirjutasid.

(oi kuidas ma ei salli seda tähtede ladumist...)

claara

kukupai ütles ...

Ma võin praegu selle tähtede ladumise maha võtta, mind ennast ka vahel teiste blogides häirib, eriti kui endal näpukas tuleb. Aga nii kui spämmkommentaare hakkab tulema, panen tagasi.

Anonüümne ütles ...

Tähh!!!

Bianka ütles ...

Sain kah teada, miks mõnel on kommentaariumis tähti vaja kirjutada, miks mõnel ei ole. Loogiline, spämmi vastu.
Praegusel kujul pole blog.tr kasutaja olemisel nagu enam õiget mõtet. Ma ei saa üldse aru, mis RSS-st nad räägivad. Minu kasutaja profiilis pole üldse midagi peale listide tegemise pakutud. Mis see RSS voog üldse endast kujutab?

Vist peab jääma äraootavale seisukohale, kuidas see värk areneb. See enimloetavate blogide süsteem on nüüd küll naljakas. Kes seal on, see sinna jääbki, sest juhuslikud klikkavad neid ja nii nende skoor aina kasvab ja uutel pole sinna edetabelisse võimalik enam sattuda.