neljapäev, 11. september 2008

Kliente pole vaja?


Kuna ma Viru keskusest telefoni teel tänaseni kedagi kätte pole saanud, kõndisin pealelõunal ise kohale lootuses mõne asjapulga jutule saada ja vajalikud kokkulepped siiski sõlmida.

Kõigepealt püüdsin leida majajuhti, et selle pealt administratsiooni asukoht välja peilida. Nurga taga oli täiesti olemas, kirbukirjas, aga siiski päris loetav. Aga mida märgitud pole, on administratsioon. Küsisin infopunktist. "Ei, meie küll ei tea! Aga vaskut kätt on Piletilevi, nemad ikka teavad," juhatati mind edasi. Vasakut kätt Piletilevi ei olnud, oli hoopis paremal, aga ju infoleti töötaja vaatas peeglisse parasjagu, et vale poole ütles.

Piletilevi neiu vaatas, ütles: "Sinna ei pääse!" Pakkus telefoninumbrit ja meiliaadressi, samu, mis veebilehel kirjas ja mille kaudu kontakti ei saa. Tulingi sama targalt tagasi kui läksin.

Huvitav - keskus on poode ja kohvikuid täis. Kuidas nemad keskuse administratsiooniga kontakti said? Või muudeti administratsioon ligipääsmatuks alles pärast lepingute sõlmimist? Näib, et äri läheb nii hästi, et potentsiaalseid rahapakkujaid tuleb kõig vahenditega eemale tõrjuda? No eks me siis viimegi oma raha mujale, keegi ikka huvitatud on.

6 kommentaari:

ritsik ütles ...

Mina leidsin kaks numbrit: 610 1444 ja 610 1400. Ja võikski ju mõne lahkema näoga poepidaja käest küsida, kus ja kuidas. Infotöötaja tahab üldjuhul teada, mis probleemiga on tegemist, et ta oskaks kliendi kellelegi edasi suunata.
Vabandust, minus ärkas kutsealane info otsimise hasart:)

ritsik ütles ...

Ja veel valiks ma suvaliselt 1441, 1442 lõpuga numbreid, keegi seal majas ikka toru võtab.Ütle, et oled maksuametist või ajalehest, siis nad natuke kardavad kah:)

arni.alandi ütles ...

Jah, kui mina läksin kohale ja ütlesin, et olen ajakirjanik ja kirjutan Tasakaalule lugu, oli administratsioon kerge tekkima:)

kukupai ütles ...

Ritsik, just nende telefoninumbritega oligi tegu, ja kui helistasin, ütlesin ka, kes ja kust olen. Ikka ei midagi.
Aga ühele ajakirjanikule söötsin selle loo juba ette, saab näha, kas on tolku.

Segasumma Saara ütles ...

See "Sinna ei pääse!" tuletas mulle meelde Per Wahlöö juttu "31. korruse hukk". :)

Üks link kah selgituseks, et mida just silmas pidasin.

kukupai ütles ...

Ma olen lugenud seda raamatut :)