teisipäev, 9. september 2008

Meilid pole lugemiseks?


Saatsin ühte suurde firmasse meili, juba nädalapäevad tagasi. Sellel ainsal aadressil, mis firma kodulehel. Vastust pole tänaseni. Võtsin siis kätte ja helistasin, et üle küsida, milles asi. Jälle kodulehel ainuke kontaktnumber. Mitu korda tuli helistada, enne kui teisel pool üldse toru võeti.

Minu küsimuse peale küsiti vastu, millisel meiliaadressil ma kirja saatsin. "Ahsoo, see meie üldmeil... Ma ei tea, kas keegi seda üldse lugenud on, peate helistama vaat sellel numbril..." Aga antud number ei vastanud päeva jooksul kordagi.

Ma tõesti ei saa aru, miks on vaja suure firma kodulehel anda selliseid kontaktandmeid, mille kaudu tegelikult kontakti ei saagi. Ainus meiliaadress, millele saadetud meile lugemagi ei vaevuta, telefoninumber, millel vastaja ei tea mitte midagi ja suunab edasi sinna, kus kedagi vist kohalgi pole. Mul on tööpäeva jooksul muudki teha kui telefoni otsas rippuda ja tuututamist kuulata.

Kuid pole parata, homme hakkan otsast pihta.

Ah et mis firmaga tegu? Viru Keskus seekord.

5 kommentaari:

Maria ütles ...

Mul n juba väga pikka aega komme pärast meili saatmist kontrollida elefni teel, et kas meil ikka jõudis kohale. Tegelikult kasutan ka meilboi lisa mis annab teada kas ja millal meili loetud on.
Seda teen eriti oluliste meilide puhul.
Siiski on siiani telefon mu parim sõber asjaajamistes.
Ja kui nüüd rääkida suurfirma sellisest kodulehest, siis minuarust n kummaline, et nad pole veel arus aanud, et tänapäeval saadaksegi enamus inffi netist. Ma ei tea kes kasutavad veel telefoniraamatuid.. Ma muide hiljuti nägin ühte uut täiesti juhuslikult. Olin üllatunud, et neid tehakse veel...

Anneli ütles ...

Mul kipub ülearugi hea mälu olema ning seetõttu meenutan, et Vanalinna Hariduskolleegiumi meiliga oli kevadel viis aastat tagasi täpselt niisamuti...

lagrits ütles ...

Viru Keskusega asju ajades võib igasuguseid üllatusi ette tulla. Pole mingi probleem kokkuleppeid pea peale pöörata (eriti rahaga seotud kokkuleppeid).

Kontekstiväline, aga siiski oluline repliik - kahjuks kehtib VK-s ka kuldne reegel "näita mulle oma WCd ja ma ütlen, kes sa oled"...

Morgie ütles ...

VK vc... oijjahh. Käisin seal hiljuti lapsega ja esimene asi kabiini sisenedes - pidin karjatama, et ära sa midagi, mitte midagi puutu.
balti jaama ja bussijaama vetsud on puhtus ise sellega võrreldes

Virgo Kruve ütles ...

Ma arvan mõistvat seda üldmeili peale kirjutamise mõttetust. Olen ise sama asjaga kokku puutunud, et klientidele mõeldud aadress läks krediidiinfo.ee lehe kaudu rämpsposti saatjate valdusse. Üks fotostuudio oli isegi nii jultunud, et teatas neil olevat õiguse firma aadressile oma soovimatuid pakkumisi saata, sest andmekaitse inspektsiooni mõistes ei olevat tegemist soovimatute kirjade saatmisega. Lisaks sain teada, et krediidiinfo ka müüb seda firmade kontaktmeilide andmebaasi. Olen nüüd teinud uued aadressid ja kõigile vajalikele inimestele hakkan neid uusi levitama, et mõne aja pärast praegune "spämmi baasi" sattunud aadress üldse likvideerida. Kõige tobedam on teha aadress info ät firma.ee aga teisel korral võtsin sellest õppust.
Ma ei õigustanud, lihtsalt selgitasin olukorda, mis tekkib olukorras kui soovimatu rämps moodustab hinnanguliselt juba 70% kõigist võrgus liikuvatest kirjadest ja iga päev tuleb tosin soovimatut pakkumist. Siis kaovad massi sisse ära ka vajalikud meilid.