laupäev, 20. september 2008

Muusika pildis


Seekordne fotojaht kuulub osaliselt reklaami valdkonda ning tegime selle tütrega pooleks, kuna tema pääseb veidi paremini muusikute siseringi kui mina.

Tegu nimelt siis uue ansambliga SHANON ning pildil on nad Kanal 2 Reporterile intervjuud andmas. Kogu seda intervjueerimist ja stuudiolindistamist näeb siit.

Orkutis on sel ansamblil oma kommuun, kus peaks olema ka viide bändi kodukale ning ühed väga ilusad stuudiopildid leidsin siit.

16 kommentaari:

enetimm ütles ...

Kuulasin! Kena! Eriti meeldib, et lauldakse eesti keeles!!! Inglise keel vallutab liialt maailma ning sünnimaalt eemal elades muutub eesti keel eriliselt nauditavaks!

Minu muusika teema.

Reede ütles ...

Mulle ka see laul meeldib :)

Minu pildid

http://reeedenewyork.blogspot.com/2008/09/muusika-tnaval.html

Ti:a ütles ...

ei noh, mõni ei ole jälle mõnda päeva käsi pesnud, kui muusikaonud käega katsutavad on olnud... :)

vahvad pildid igatahes.

ma tegin eelmine fotojaht ettepaneku Kukupaid aidata ja teen nüüd uuesti ettepaneku.
Kõik kes Fotojahis osalevad, võivad siia postituse ja kommentaariga koos välja pakkuda ka ühe järgmise teema. Kogun need Fotojahi kanali ülemisele tutvustamisrivile. Nii ei pea ainult üks inimene tööd rabama, kuigi tubli ja tragi ta siiamaanigi on olnud ja kiidusõnad Kukupaile. Samas saavad osalejad veel rohkem osaleda :)

panen oma pildid hiljem ülesse ja pakun üheks teemaks välja - makro

Anonüümne ütles ...

Mardipäeva aegu võiks teemaks olla Mart.

Linda Järve ütles ...

Minu teemalahendus on siin.

Kas loomade teemat on fotojahil juba olnud? Ja 2. novembril võiks näiteks olla midagi hingelist seoses hingedepäevaga.

Rattus ütles ...

Mõned tabamused:

http://steppivrott.blogspot.com/2008/09/fotojaht-muusika.html

Üheks ammendamatuks teemaks on Taevas, kui see juba olnud pole.

sille ütles ...

Minu pilt. muusikat kuulan homme tööl, sest koduarvutil pole kõlareid. :)

http://sille-igapaevaelu.blogspot.com/

Ti:a ütles ...

Pärast õnnestunud moosi põhjakõrvetamist, sain ülesse ka omadmuusikad mu kõrvadele

kukupai ütles ...

Heheh, Tiia - muusikaonu on meil siin igapäevaselt katsuda ;)
Aga tore oleks, kui teemasid pakutaks, oktoobri lõpuni on olemas ja edasi siis võtan heameelega neid, mis pakkumisel on. Taevast eraldi teemana veel pole olnud, aitäh, rott! Paistab, et saame siit juba novembri ka kokku.

Unknown ütles ...

Minupoolne panus taaskord.

http://kailik.blogspot.com/2008/09/fotojaht-muusika.html

Rattus ütles ...

Veel 1 fotojahi teema:
Müürid ja lõhed.
Võimalikud variatsioonid.

Ninataga ütles ...

Mina sain kah lõpuks oma pildid siis kohale, kuna oli vaja scannida, läks kauem...
Siit siis tuleb minu meenutus suurepärasest inimesest ja lauljast.

Herezia ütles ...

Minu paremad elamused muusikamaal.

unekott ütles ...

minu poolt seekord üks klaver

Reede ütles ...

Teemasid: *mõttetu asi *sport *öö *vaade minu aknast *lemmiksöök ja/või -jook *jõulukuusk *piparkook *pooleli *katki *roostes *maha jäetud *nööp *suhtlemine *kõrge(l) *lendamine *küünal *tants *ise tehtud *meditsiin *koos *raske *kosmeetika *jää(aeg) *vana *spiraal *tööpostil *vana maja *sild *fotograaf *luksus *pehme *kalli-kalli *must-valge *mäng *rada *poos *auk

Ti:a ütles ...

Ettepanekuna tulnud teemade kokkuvõte