teisipäev, 11. detsember 2007

Streigivad või mitte?

Ma ei teagi, millisele seisukohale asuda. Saan väga hästi aru, et bussijuhtide nõudmised on õigustatud, aga kui nad streikima hakkavad, mida mina siis pean tegema? Kuidas ma ühest linna otsast teise saan? Ja pühapäeval vaja Pärnusse minna. Kui streik selleks ajaks läbi pole, jääb vist minemata - aga see on ju mu töö, mis siis tegemata jääb!
Teine küsimus veel - kust peab tulema raha palgatõusuks? Majanduse kasvumull on juba pauguga lõhki läinud. Lihtsalt raha juurdetrükkimine ei tule ju ka kõne alla. Ja kui seda raha hinnatõusu kaudu rahva taskust võtta, streigib varsti kogu Eestimaa.


Ma tahan bussiga sõita! Aga ma ei taha sõita sellise bussiga, mille juht on ületundidest kurnatud, tige ja väsinud. Nii et, kulla riigiisad - lahendage see asi kiiremas korras ära!

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kuidas peaksid käituma? Mõistvalt. Ja kulgema oma vajalike punktide vahel mõne muu vahendiga või korraldama oma asjad ümber.

Kellele survet avaldama, et bussijuhid ei streigiks? Valitsusele.

Kust raha peaks tulema? Aga mis sa arvad, kust riik raha peaks saama? Maksudest otse loomulikult - lõpetada tulumaksu alandamine, maksustada ettevõtlus ja raha tuleb!

Mina pooldan seda streiki kahe käega ja isiklikult sooviksin, et meil töövõtjad rohkem oma õigusi maksma paneksid. Üks nädalane üldstreik suruks kapitalistid piisavalt põlvili ma arvan. Nii et nad natuke aega mäletaksid, kes tegelikult neile raha teenivad.
Edu bussijuhtidele otsa lahti tegemisel!

Anonüümne ütles ...

Jah, just, kõik barrikaadidele, surugem kapitalistid mudasse ja katsetagem, kus on see piir, kust neil hakkab puuduma igasugune huvi olla ettevõtja, meil Eestis on selleni ju tõesti veel veidi aega ja ruumi, saamegi äkki ühel kenal päeval palju bussijuhte.

A see, et neid bussijuhte aeg-ajalt rooli sureb- vaatame, millise vanusegrupi konsentratsioon bussijuhtide hulgas suur on. Oleks meil massiliselt samas eas meesõpetajaid, sureks õpetajad.

Minuke ütles ...

Käi jala! (Mulle on viimasel ajal meeldima hakanud:)) Ja linna saad rongiga - bussist hoopis kiirem ja puhtam, aga käib harvemini. Üksikpilet on odavam ka vist...

Lase nad streigivad. TAK on ju Tallinna linna asutus - pead linnapeaga nõu pidama streigi asju:P

Põrgukiz, ära lase end varastada, vaid palu alandlikul häälel piletit - värsket siis. Ja tereta ja täna ka ise esimesena, ainult nii saab maailma paremaks muuta

kukupai ütles ...

Tallinnast Pärnu vist jala ei lähe

Anonüümne ütles ...

ja streiki ei tule :)
esialgu.

Minuke ütles ...

Pärnu saad ju ka rongiga! Edelaraudtee lubas Viljandisse uued vagunud käiku panna, äkki on Pärnu liinil ka uuendusi. Usu, rong on bussist mõnusam.