neljapäev, 20. detsember 2007

Autod ei maga ju veel...


Niisugune stroof oli vanasti raadios enne laste õhtujuttu. Ei tea, äkki on praegu ka, pole ammu kuulanud. Võib-olla peaks, loeks keegi mulle ka uinutava häälega mõne loo, mis mind magama suigutaks.

Praegu igal juhul und ei ole. Lebotan voodis, läpakas põlvedel ja üritan välja mõelda, mida asjalikku sellega teha võiks. Mingites foorumites kolamine ei huvita, on oht, et siis enne hommikut silma kinni ei saagi. Kas keegi oskaks soovitada mõnda hästi tobedat mängu?

Imelik nagu, viimasel ajal pole olnud probleeme magamasaamisega. Täna järsku on. Õnneks pole mul homme hommikul kiiret - ja polegi enne jaanuari lõppu vaja hommikuti vara tõusta. Kas aju reageerib siis nii pahupidiselt?

3 kommentaari:

TD ütles ...

Mina ka eile öösel millegipärast magama ei jäänud... Ja hommikul (tööpäevahommikul!) oli uni juba tund aega varem läinud.

Anonüümne ütles ...

Otsi mõni igavamapoolne raamat ja uni tuleb kohe :).

enetimm ütles ...

Targad soovitavad unetuse vastu otsida välja paks telefoniraamat (mis siin topeltsuure piibli mõõtmed võtnud) ning hakata järjest lugema nimesid ja telefoninumbreid... Ma pole seda siiani proovinud, kuigi vahel öösel une äraminnes olen tõsiselt kaalunud.
Ja ,mina ei taha veel magama minna...-laulu võib ikka Vikerraadiost kuulata, kuigi väga harva olen sinna peale sattunud. Samas ei saa mu noorem tüdruk (kes juba kúll 10) ilma selle lauluta magama jääda, mida siis emme kohusetundlikult igal õhtul laulab. Ei aita mingi ärahiilimine, kui ta vahel hüüab: emme, mina ei taha... ja mina vastan: oh, siis on hea, kui sa ei taha, head ööd!