esmaspäev, 10. detsember 2007

Keskealise palve

Jumal, Sina tead paremini kui mina ise, et vananen ja ühel päeval olengi vana. Hoia minust kaugele see saatuslik mõtteviis, et ma igas olukorras iga asja kohta pean midagi ütlema. Vabasta mind soovist korraldada kõikide teiste inimeste asju. Muuda mind mõtlikuks, aga mitte halvatujuliseks, abivalmiks, aga mitte ettekirjutajaks.
KUNA MUL ON SUUR TAGAVARA TARKUST, ON KÜLL VÄGA KAHJU JÄTTA SELLEST OSA KASUTAMATA, AGA SINA TEAD, ISSAND, ET MA VAJAN ELU LÕPUNI MÕNINGAID SÕPRU.
Vabasta mind lõpmata üksikasjade jutustamisest, anna mulle tiivad, millega pääsen otse asja juurde. Ei julge paluda paremat mälu, kuid suurenevat alandlikkust ja vähenevat enesekindlust.
ÕPETA MULLE SEDA AUSTAMISVÄÄRSET KÄSKU, ET VAHETEVAHEL VÕIN KA EKSIDA. JA ANNA MULLE, OH JUMAL, ARMU SEDA TEISTELE TUNNISTADA.
Aamen

10 kommentaari:

helle ütles ...

Ühinen Sinuga selles palves, armas Kukupai.
Aamen.

helle ütles ...

Kukupai, kas ma võin selle enda blogisse kopida?

Anonüümne ütles ...

On vahe, kas asi puudutab ütleme eetikat või siis eluolu. Teel aususe ja eneseleidmise poole võib mõni sekkumine on kullaväärtusega. Samas hurjutada kedagi rohelise pea või kuldkollase talvemantlipärast, teades milline peaks olema teisi juuksevärv ja eluolu....Siin hea see vana tuntud palve. Et olgu mul tarkust muuta asju. mida saan muuta ja järtku ma muutmata asjad, mida ei saa muuta ja olgu mõul mõistust nende vahel vahet teha ( kuidagi nii see tsitaat oli :)

kukupai ütles ...

Võib kopida küll seda, kes soovib.
Ja helin, see tsitaat oli just nii.

helle ütles ...

Aitäh! Ma vist küsin lollisti,aga kas see on Sinu koostatud?

kukupai ütles ...

Ei ole, sain ka ühelt inimeselt, loaga levitada kuidas soovin.

Tiia ütles ...

VÄGA õige palve, kes iganes ka tegelik autor oleks:)

valgeseelik ütles ...

Kullakene, kas Sa tunned, et oled kellelegi liiga palju häid sõnu öelnud, mida on valesti mõistetud? On Sul midagi pahasti?

James ütles ...

Soovitan teile tooli, mis kuulus kord Jamess Bondile," ütleb müüja komisjonikaupluses.

"Miks te nii arvate?" imestab ostja.

"Näete, tooli põhjal on tähed JB."

"Mh, siis on minul kodus ruum, mis on kuulunud Winston Churchillile."

kukupai ütles ...

mul pole midagi pahasti, aga vahetevahel tuleb ikka suu kinni hoida.