teisipäev, 4. detsember 2007

Blogida või mitte?



veni, vidi, blogi

Avastasin, et üks mu lemmikblogijatest on otsustanud blogipuhkuse võtta. Talle tundub, et viimasel ajal on liiga palju juttu olnud konfliktidest, mis jõulurahuga hästi kokku ei lähe. Ja üks teine lemmik muretseb, et on kirjutanud liiga palju negatiivset, mis mulje lugejatele temast nii jääb.

Paneb mõtlema. Kas peaks ka natuke tagasi tõmbama ja hakkama ilusaid ninnu-nännu jutte kirjutama, et kõigil hea olla oleks? Ennast tundes võin öelda, et ma isegi saaksin sellega hakkama, aga see lihtsalt ei ole minulik. Päris pausi teha - näpud hakkavad sügelema, kui arvutist kauemaks eemale jääda. Ja kui midagi hinge peal on, siis ma lihtsalt ei suuda vait olla, pean oma nina igasuguse supi sisse toppima.

Vaatasin huvi pärast, milliste otsingusõnadega viimasel ajal siia on jõutud. Ei tea, kas naerda või nutta. Umbes üks kolmandik on selliseid, mis tõesti puudutavad minu põhiteemasid. Aga suur osa on selliseid imelikke märksõnu, mis kajastavad haiglast huvi mõnede populaarsete blogijate kohta. Ühe panin isegi paar päeva tagasi kõigile vaatamiseks välja. No andke olla, minu blogist tasub otsida komprat ainult minu enda kohta. Kuigi - oma kapis olevate luukerede kolistamisega saan ma ise kõige paremini hakkama!

Nii et - mina blogipuhkusele esialgu ei lähe. Ja ninnu-nännutama ka ei hakka. Aga jõulurahu soovin kõikidele.

6 kommentaari:

Tiiu ütles ...

Mulle meeldib arutleda, sisekõne katkeb vaid füüsilisi harjutusi tehes nagu eile trennis, kui me üksteist mudisime ja tšakraid avasime. Hea, et Sinu mono-ja dialooge lugeda saan! ise ma püüan oma vääritusega nüüd hakkama saada.

valgeseelik ütles ...

Jaaah, tundsin ennast ära... :) Kui ma mõtlen sellele, mis mulje minust teistele jääb, kui ma kellestki negatiivselt kirjutan, ja püüdsin ka natuke mõelda teiste blogide peale, kus analüüsitakse suhteid, partnerite käitumisi jne, siis jõudsin arusaamisele, et tegelikult ei häiri mind üldse see (pean ütlema, ka enda puhul mitte:D), kui kedagi on negatiivsest küljest iseloomustatud või ebameeldivaid seiku välja toodud ( elu ei koosne ju ainult heast ja ilusast ninnu-nännust!), vaid hoopis sõnakasutus on oluline. See, et me ise suhestume kõigega ja oma arvamust välja toome, on täiesti normaalne, kuid kui seda tehakse väga halvustavalt ja inetute sõnadega iseloomustades, ropendades, vandudes, labaselt, siis see ei jäta head muljet.
Aitäh, Sinu blogi on alati hea lugeda. :)

Karuema ütles ...

pole siin puhata miskit, kukupaike, maailm vajab parandamist ja kes siis seda teeb, kui mitte meie ise...nii et klaviatuuri taha ja tuld :)

kukupai ütles ...

Jaah, ise tehtud, hästi tehtud, eks ole?

Kirjatsura ütles ...

Ma tunnen, et viimasel ajal nagu pole enam midagi öelda. St on palju asju, mille peale lihtsalt käed rüppe vajuvad ja enne "publish" nuppu pressimist kustutan kogu posti. Sest tead, et ükskõik kui palju neist asjust rääkida/kirjutada, midagi ei muutu. Ja ilmselt pole ka lugejatel lõpuks enam eriti huvitav, sest teemad korduvad. Eraelust kirjutada? No keda peaks huvitama, mis kell mingi tsura ärkab, kui kaua hambaid harjab või mitu võileiba sööb. Päris salamõtetest? Parem mitte, lugejaid (võõraid) on liiga palju.

Tiia ütles ...

Loomulikult ise tehtud - hästi tehtud:)

Kui kõik lukustaks end - nii blogi kui end - mis jääks järele... Tee või tee, ütle või ära ütle - ikka oled süüdi.

Parem siis juba OLLA