reede, 4. juuli 2008

Vanaks saamise päev


Täna viis aastat tagasi narrisid sugulased ja tuttavad mind - nüüdsest peale võib mulle ametlikult "vana" öelda. Selle päeva hommikul tuli mu mobiilile sõnum, et kauaoodatud esimene lapselaps on lõpuks sündinud.

Kas tõesti oli see juba viis aastat tagasi? Ei tundugi nii ammu olnud olevat, kui tütar pere ühises jõululauas teatas, et temal on meile küll jõulukingitus olemas, aga näha saab alles jaanipäeval. Ei olnud keegi nii pikkade juhtmetega, et aru poleks saanud, millest jutt.

Jaanipäev tuli ja läks, pisikesel (selleks ajaks juba kindlalt teada, et tüdrukul) polnud kiiret, arvas, et võib veel kasvada. Aga läks veel nädal ja veel mõni päev, ikka ei midagi. Arstki juba ütles, et kui nüüd teatud kuupäevaks ei tule, pannakse emme haiglasse ja hakatakse sünnitust esile kutsuma. Selle peale tips vist ehmatas ning otsustas ise ilmale tulla...

Õhtupoolikul pääsesime meiegi haiglasse tibukest vaatama. Minu jaoks oli esmakordne kogemus mõne tunni vanust inimesehakatist sülle saada, minu lapsed sündisid ju sel ajal, kui neid emale vaid korraks näidati ning seejärel teise ruumi ära viidi, alles järgmisel päeval toodi sööma. Teise tütre ajal sain veel riieldagi, kui laps süles, palatis ringi jalutasin.

Tänaseks on sellest tibukesest saanud moe- ja trenditeadlik noor neiu, tumedad titejuuksed on asendunud ülipikkade blondide lokkidega. Kangust jätkub mitme eest, peale emme kellelgi eriti end kallistada ja ninnunännutada ei luba. Aga tore ja armas on ta ikka.


Ja see on selle blogi viiesajas lugu, nagu ma avastasin.

4 kommentaari:

Elviina's blog ütles ...

Palju õnne vanaemaks olemise viienda aastapäeva puhul, ise saan sellesse seisusesse sügisel.

Bianka ütles ...

Ilusat sünnipäeva teile kõigile!
Kuidas need aastad muudkui kihutavad mööda. Mina loen alles lapselapse kuu sünnipäevi, aga pikalt see aasta täis ei saa ja siis järgmine...
Ei tea, see vanaemaks saamine ja vanaks saamine ei kuulu tänapäeval enam kokku nagu meri ja tuul. Vähemalt ma loodan seda, sinu pealt vaadates pole hullu ka veel mitme-setme aasta pärast!

Ninataga ütles ...

Patsu patsu piigale ja õnne vanaemale...
Mina saan kuu lõpus selle maagilise number viie oma tibina numbriks ette keerata...
Siis võin kah ametlikult vanaks hakata :)

valgeseelik ütles ...

Ooo, mis tore päev! Ikka palju õnne! Vanaemadele kulub jõudu-jaksu eriti palju! :)