esmaspäev, 14. juuli 2008

Taimetargad uu!

Avastasin, et mul on otse kaevu kõrvale hakanud mingi puuke kasvama. Kuigi ma üldiselt taimi tunnen, siis selle tuvastamisega jäin hätta.
Algul arvasin, et tegu paplivõsuga ja siis oleks puukese teekond läinud otseteed prahihunnikusse. Paplit ma oma aias näha ei taha. Kunagi olime tohutult hädas värava kõrval kasvanud kahe suure ja võimsa papliga, kevaditi oli valget villa terve elamine täis. Õnneks saime neist lahti.

Siis kaldus kahtlus hõbepaju poole. See võiks mulle isegi meeldida, ainult sobivat kasvukohta on vaja, kaevu kõrvale ta jääda ei saa.
Aga äkki pole kumbki?

Vars on tal tugevalt puitunud ja roheline, lehed hallikasrohelised, päikese käes isegi hõbedased. Kas keegi suudaks pildi järgi tuvastada, millega tegu? Ma muide olen näinud potis kasvatatavaid sidruni- ja apelsinipuid, mingi sarnasus on olemas. Aga see pole ometi võimalik?

4 kommentaari:

Manjana ütles ...

ihii. minu esimene pilk fotole teatas, et tegemist on vahalillega, see, mis aknalaual kasvab :)

täitsa paju moodi leht on küll :)

Elviina's blog ütles ...

pajust kasvab algul pikk vits, mis hakkab hargnema hiljem, aga järsku on ploom või kirss või koguni õunapuu :)

Anonüümne ütles ...

Mhmm, minu meelest ta meenutab kikkapuud või paakspuud. Igatahes pigem midagi sinna kanti. Ei saa nendest lehtedest pildi peal aru.

Z.

kukupai ütles ...

Ploomi, õunapuu ja kirsi tunnen ma eksimatult ära, nii et nendega tegu pole. Kui aga midagi huvitavamat on, siis tore. Eks ma pean selle puukese ikka ümber istutama ja siis näeb, kas läheb korralikult kasvama.