kolmapäev, 23. juuli 2008

Kes soovib võtit?


Lappasin täna oma blogi. Nagu pidevad lugejad tähele on pannud, on seal mitugi lugu Tupsust. Arutasime Tupsu emmega ja leidsime, et need peaksid kolima eraldi blogisse ning lugema pääseb kutsetega.

Tõstsingi juba osa lugusid ringi, kui kommentaarid ka kopitud saan, kustutan lood oma blogist ära. Pildid ka loomulikult kolivad.

Miks? Eks ikka samal põhjusel, miks teisedki oma lapsed netis luku taha panevad. Tupsu on pealegi ise juba nii suur, et oskab oma soove ja tahtmisi väga selgelt väljendada ning ta on otse öelnud, et ta ei taha oma pilte netis võõrastele näidata, sõbrad ja tuttavad muidugi võivad näha. Ning nelja-aastase kohta oskab ta netti väga hästi kasutada.

Pealegi tahaksime temast võib-olla rohkemgi kirjutada, on nii palju huvitavaid juhtumisi ja arenguid, mis kakskeelse lapse puhul silma torkavad. Tupsu emme jääb selle uue blogi haldajaks ning mina kaasautoriks.
Kes huvi tunneb, andke märku, saadan kutse lugema. Eriti oodatud on need sõbrad, kes ka ise kakskeelseid lapsi kasvatavad. Kogemuste vahetamine on ju alati tore.

12 kommentaari:

Ninataga ütles ...

Seda on kurb kuulda.
Hommikused lugemised jäävad järjest vähemaks....

Eppppp ütles ...

Aga kuhu selle palve peaks saatma, mis meiliaadressile? Mina võtaks küll ühe võtme ;).

Airika ütles ...

Mina võtaks ka võtmekese,kui lubatakse ;)

Ja kakskeelsed lapsed mulle mekivad :)

Lassie ütles ...

Sorry, ei soovi. Või, noh, kui peale makstakse, siis soovin.

Anonüümne ütles ...

Wordpressis on vidin, mille abil saab paindlikult nii postitusi kui nendega kaasnevaid kommentaare sisse tuua. Eeldaks muidugi, et uus blogi Wordpressi keskkonnas asub.

Kui Tupsu mind usaldab, siis loeks küll. :-)

kukupai ütles ...

Bloggerisse jääb esialgu, see rohkem käpas. Ja võtmesoovid saab siiasamma jätta, kui soovitakse, võin pärast kutse saatmist ära kustutada koordinaadid.

Anonüümne ütles ...

Kui Sa just Bloggerit kasutada soovid. Tuli ainult pähe sellinegi võimalus, et võiksid kogu senise blogi Wordpressi üle kanda, sest seal saab ka üksikuid sissekandeid hõlpsalt salasõnaga varustada. Oleks vähem seda ülekandmisega seonduvat nikerdamist.

kukupai ütles ...

Ma oma põhiblogi jätan ju siia alles, maha võtan ainult Tupsu lood. Wordpressi pean enne korralikult selgeks õppima, ma olen selles ikka väga koba.

Airika ütles ...

hei! air.ika@mail.ee on see "matt", kuhu alla võti panna. Aitäh! :)

Anneli ütles ...

Kas oled nõus mulle kui "koduõppekassile" võtit usaldama?
Meiliaadressi Sa tead.

Anonüümne ütles ...

Tere! Kas oleks ka võimalik parooli saada? Olen nii harjunud lugema Tupsu tegemistest.Võtme saaks panna mineviktulevik@hot.ee

Segasumma Saara ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.