teisipäev, 8. juuli 2008

Plaanid on muutmiseks


Plaan oli laupäeval korra Tartus ära käia õetütre, tema lapse ja Tupsuga. Õetütar pidi minema sõbranna lapse sünnipäevale ja mina mõtlesin end kaasa smugeldada, et käia ühe blogituttava juures ja niisama Tartu peal ringi vaadata, pole seal ammu käinud. Siis aga teatas tuttav, et tema peab ise hoopis Tallinnas olema see päev (väga heal põhjusel - kõrgkooli sisseastumiseksamitel). No tore, pean talle siis pöialt.

Täna aga teatas õetütar, et tema ka minna ei saa - sõbranna laps oli tuulerõuged saanud ning ega ole ju mõtet minna endale nakkust korjama. Niisiis tuleb nädalavahetuseks midagi uut välja mõelda.

Minu enda tänane pikk koosolek aga rikkus ära väimehe plaanid (ja mitme teise inimese omad ka). Nimelt oli neil kavas täna stuudios uue plaadi materjali lindistada. Õnneks said nad teise aja ja lindistamata midagi ei jää.

Koosolek kippus ka venima ja laiali valguma. Kuna selle seltskonnaga saime kokku esmakordselt, oli päevakord pikk ja palju lahtisi otsi, samas kaldusid mõned osalejad pidevalt teemast kõrvale. Olen ise harjunud seltskonda ohjes pidama, seetõttu ei tundnud ennast eriti mugavalt. Aga on lootust, et kui tööjaotus paika loksub ning kõik asjadega kurssi saavad end viidud, saame edaspidi normaalse ajaga hakkama.

Ning ülejäänud puhkuse ajaks ma mingeid kaugeleulatuvaid plaane ei tee, kui kellelgi aga hea idee tuleb, võib mulle märku anda.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Kuulge. Võtke ette ja sõitke vahelduseks Lätti :-) Aga mitte Riiga! Hoopis piiriäärsetesse väikelinnadesse ja asulatesse.

i. Sakarias