kolmapäev, 30. juuli 2008

Mitte sellest!



Nipitiri leidis Aarnelt vahva kirjutise ja tegi sellest meemi. Sisuks siis - millest sa oma blogis ei kirjuta ja miks?


Kui päris aus olla, ega ma vist olegi endale tabuteemasid tekitanud, mingit nurka pidi on enamus asju ära mainitud. Iseküsimus on - kuidas? Aga mõned teemad lihtsalt ei paku huvi.


Filmid ja muusika. Nendest kirjutajaid on piisavalt palju ning nad suudavad seda teha palju paremini, põhjalikumalt ja analüüsivamalt kui mina kunagi suudaks.


Tehnikavidinad. Jälle sama põhjus. Mina võin kasutajana vaid oma muljeid jagada, kui miski asi väga vastukarva või arusaamatu, aga ma üldiselt selle kraami fänn ei ole. Ning kui Aarne mainis iPhone'i, siis ei paku huvi. Minul on mobiil vaid töövahend, olulised on kõned, sõnumid ja paar pisirakendust, aga igasugused kellad ja viled jäägu teistele.


Töö. Põhitöö siis, ma mõtlen. See on oluline ainult kindlale ringile ja laiemat avalikkust üldiselt ei huvita.


Üldrahvalikud läbuüritused. Ma ei osale neil, seega pole ka millestki sõna võtta.


Ehk on midagi veel, mis hetkel meelde ei tule. Aga - never say never....




pilt siit




Algarv ja Kaamos, kas teil on midagi lisada?

1 kommentaar:

Kaamos ütles ...

Tänan küsimast, vastatud. Palju mõttenaginat oli.