teisipäev, 15. jaanuar 2008

Otsustamise raske koorem

Me peame iga päev langetama suuremaid või väiksemaid otsuseid. Iga päev tuleb teha valikuid. Mõned nendest on lihtsad, ei nõua pikemat mõtlemist ja ei teki kahtlusi nende õigsuses. Mõned aga on rasked, tuleb kaaluda poolt- ja vastuargumente, mõelda, kas see on hetke parim valik, kas teistmoodi otsustades ei oleks hoopis parem. Vahel aga on tunne, et otsusta kuidas tahes, ikka pole hea.
Mõnikord tahaks lasta asjadel omasoodu minna, veeretada otsustamise koorem enda õlult. Siis on hiljem kerge öelda, et lihtsalt läks nii, ma ei saa sinna midagi parata ja kuigi ma sellega just rahul ei ole, pole see ka minu süü.


Otsustamise ja valikutegemise vajadus võib tõsiselt vihastada, sest nii nõustudes kui keeldudes jätad sa end ju millestki ilma.


Kuid seep see ongi: iga otsuse langetamisega jätad sa end millestki ilma.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Jah, ma otsustasin mõlemad esikus vedelevad prügikotid lõpuks välja viia ning olen nüüd kogu sellest sodist ilma.