reede, 4. jaanuar 2008

Kui keegi ütleb teile...


*Vabandage, et ma teid tülitan, ma ainult üheks minutiks...

*Minust võidakse rääkida ükskõik mida, mind see ei häiri...

*Annan heameelega oma pea pandiks....

*Annan teile oma sõna, et selline kaebus on meile esitatud esmakordselt...

*Kaks nädalat tagasi kirjutasin teile üksikasjaliku kirja ja panin selle ise posti...

*Me oleme sõprade keskel...

*Ma just kavatsesin teile kirjutada...

*Ma vaatan veel kord oma raamatukogu üle, kuid ma olen täiesti veendunud, et andsin selle teile tagasi...

*Ma ei taha kiidelda, ent seda ütlesin esimesena mina...

*Mitte iialgi! Ma kordan: mitte iialgi! Palun seda meeles pidada: mitte iialgi! mitte iialgi! mitte iialgi!

*Kui te arvate, et te sellega mind hirmutate, siis eksite rängalt. Ma olen elus juba üht-teist näinud...

*Viiskümmend aastat! Ma ei annaks teile iialgi nii palju!...

*Ma ei taha näpunäiteid anda, kuid teie asemel...

*Ma ei kavatse kellegi teeneid vähendada, kuid...

*Kui te oleksite minu poole pöördunud kuu, nädal või isegi mõni päev tagasi... Praegu aga pole mul tõepoolest krossigi kaasas...


KUI KEEGI ÜTLEB TEILE NII, SIIS ÄRGE USKUGE!

2 kommentaari:

Ingrid ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

*See ei ole üldse valus...