teisipäev, 6. november 2007

Panin puusse!

Tsekkasin siin PH soomekeelset blogi ja naljaga pooleks pakkusin ennast keeletoimetajaks (soome keeles enda teada pealegi). Aga tont seda teab, mida ma siis mõtlesin, panin selle sõnaga ikka täitsa mööda. Mina, kes ma pidevalt soome keeles lõksutan ja kirjutan! Soomlasedki on õnnestunud ära petta, nii et küsivad, millisest Soome osast ma pärit olen. Selle peale kilkasin ikka, et Talsingist loomulikult. Küll oli vahva nende küsivaid nägusid vaadata!
Jah, aga päris õige sõna peaks olema 'oikolukija' - ja see on nüüd ehtsalt soomlaselt järele küsitud.


Millisesse nurka ma nüüd häbenema pean minema?

3 kommentaari:

valgeseelik ütles ...

Sa ei pea üldse häbenema minema, sest olid nii vapper, et julgesid sellest avalikult rääkida. :)

Nurka ei pea minema sellised inimesed, kes julgevad oma prohmakatest rääkida ja enda üle naerda. :)

Tore oled! :)

kukupai ütles ...

Kas ma sellepärast olen siis tore, et sain Sind naerma ajada? Einoh, klouni ma oskan mängida küll ;)

valgeseelik ütles ...

Ei, Sa ei ajanud mind naerma, vaid ma imetlen Sind eelnimetatud põhjusel - julged oma prohmakatest rääkida.

Palju on neid, kes häbenevad tunnistada, et nad on ekslikud inimesed ja mida teised siis neist mõelda võivad!!!

Sellepärast oledki tore.