kolmapäev, 28. november 2007

Kas pisikud levivad neti kaudu?

Mitu blogijat on viimasel ajal kurtnud, et tervis kehv ja sant olla. Pean nendega ühinema - pea paks ja valutab, nina kipub tilkuma ning suurt midagi teha ei jaksa.

Ja just täna on nii ilus ilm, plaanisin veidi väljas tööd teha - puudehunnik ootab saagimist ja lõhkumist. Tuhkagi, kerin end diivanile kerra, lappan blogisid, limpsin kuuma teed meega ja üritan homseks jälle vormi saada. Haiguslehel pole aega olla (ja ausalt öeldes ma ei teagi, milline see veel välja näeb). Arsti juurde pole vähemalt 7 aastat jõudnudki. Kaart on ka enda käes kodus.

Ja nüüd lähen villaseid sokke otsima ja teed keetma.

4 kommentaari:

valgeseelik ütles ...

Ka Sina, Kukupai!!???? Oh, loodetavasti läheb Sul paremini ja saad ühe päevaga haigunähtudest jagu... aga ma siiski ei soovitaks Sul liiga vara välja tikkuda, et mitte pikemaks ajaks pikali jääda... Nii võib Su tervisekaart veel arsti kättegi lõpuks jõuda! :):):)
Ole tubli ja ravi end korralikult terveks! Pai!

kukupai ütles ...

Eks ma siin ürita end ravida. Ega nii hull lugu ei ole ka ja ma lihtsalt ei saa koju jääda

Anonüümne ütles ...

Ravi end jah hoolega - ma vindusin ka nädal aega jala peal ("pole aega haige olla, töö tahab tegemist..." jne) - ja lõpuks olin pea kolm nädalat haiguslehel kodus ja selle aja jooksul ei jaksanud üldse mitte midagi teha... ja lõpuks ei juhtunud sellest midagi:D

helle ütles ...

Haigus on karistus ja karmavõlg, ole ettevaatlik!