pühapäev, 18. november 2007

Appikene!

See kass on ikka veel puu otsas! Kuidas ma teda enne siis ei näinud?

Ja mina juba lootsin...

Appi, ma ei jaksa enam!!!

7 kommentaari:

helle ütles ...

Meil oli ka kord üks kass puu otsas, koolimaja lähedal. Kutsuti päästeteenistus(tuletõrje), toodi alla. Kogu kool elas kaasa.
See on kohutav lugu, mis selle kassiga toimub. Ei ole ju võimalik, et ei ole võimalik aidata.

Maria ütles ...

Teata reporterisse. Kassist siiralt kahju. Väljas on külm ja kiisu saab jäädavad kahjustused oma tervisele nii kaua näljas ja janus olles.
Varsti on mõtekam ta juba maha lasta.

helle ütles ...

Reporter on hea mõte.
Teata, kuidas asi laheneb. Täna on eriti vilets ilm. Meie kass ainult põõnab radika läheduses.

Ingrid ütles ...

Kukupai!
Jannseni kaupluse uksel(ja küllap ka mujal!) on kassi kadumise ja otsimise silt.
Selline pruunivöödiline, nimi "Tupsik".
tel- 5069888
Äkki ongi see?

Tiiu ütles ...

Kuulge, äkki on kassidel mingi operatsioon käimas. Sõdurpoiss peab valves olema, aga et petekat teha, kräunub haledalt. Kust meie teame, mis kasside maailmas toimub.

;-)

kukupai ütles ...

Meil on kassi omanik teada.
Hetkel on kass kase otsast õunapuu otsa kolinud ja kui vähegi mõistust oleks, saaks ta sealt müüri peale minna.
Asjaga tegeleb muuhulgas ka SLÕhtuleht juba. Päästeteenistus saatis mu kohe algul pikalt. Linna abitelefon ka.
Nõme on see, et kui loomaga probleem on, ei saa linnakodanik kuskilt abi...

Tiiu ütles ...

No selge see, et looduses allub õhuvoolude ringlemine füüsikaseadustele, mõju ja vastumõju jne. Ma neid füüsikaseadusi enam konkreetselt küll ei mäleta.