esmaspäev, 5. november 2007

Kulla guugeldajad...


... ma tõesti ei tea, kuidas Austraaliasse elama saab minna. Kui teada saate, palun öelge mulle ka, äkki tulen kaasagi.

Aga et ma punapäine naine olen, seda teavad niigi kõik. Alkohoolik pole ma kindlasti mitte. Majanduse põhitõdedest loengut suudan pidada küll ja piduliku lõunasöögi korraldamisega saan kah hakkama.

Politseinik Tähismaad soovitan küll mujalt otsida.

Edukat guugeldamist!

3 kommentaari:

valgeseelik ütles ...

Mina ei teadnud, et Sa punapäine naine oled :):):) Aga nüüd sain teada! :)

kukupai ütles ...

Tohoh, mul ju pilt ka blogi esilehel olemas :)

Anonüümne ütles ...

No ma võin ju ainult OLETADA, et see oled SINA, ma ju ei tunne Sind...:) Aitäh, et ütlesid... ;) Aga teinekord pane suurem pilt, saa sest kribalast aru, milline Sa tegelikult oled... :):):)