laupäev, 24. november 2007

Küsija suu pihta ei lööda


ja sellepärast (ja sellepärast ka, et laupäeval niikuinii midagi tõsisemat teha ei viitsi):


kõik kes te mind loete, palun vastake kommentaarides järgmistele küsimustele:
kes sa oled?
kust sa tuled?
miks sa mind loed?
mis ajast sa mind loed?
millised postitused sulle kõige rohkem meeldivad?
kas me oleme reaalselt kohtunud?
aitääääääh!


PS küsimused pätsasin ühest teisest blogist (loodan, et omanik ei pahanda)

15 kommentaari:

Tiia ütles ...

nii ... ja miks sina loed minu blogi :D

tead, juba pikemalt aega mõtlen, kas oleme kohtunud... ma ei imestaks, kui vastaksid jaatavalt... kuid mulle lihtsalt ei ole ette löönud kohtumishetk...

ükskord me kohtume niikuinii :D

Tiiu ütles ...

Ma olen vähk, tüüpiline vähk, klammerdun ja lahti enam ei lase.

Tulen ühest eelmisest elust portsu karmavõlgadega, mida selles elus vähendada.

Loen Sind selle pärast, et tunnen mingit telepaatilist soojust, tarkust ja mõistmist.

Sain Sinust esimrdi teateid suhteliselt hiljuti. Midagi muud ei teagi, kui blogid on võimaldanud. Kristi Sääske ka pole kohanud, et küsida, kes Sa siis oled?

Mulle meeldivad kõik Su postitused, ausõna.

Reaalselt me minu arvates pole kohtunud.

Anonüümne ütles ...

Hakkasin su blogi üleeile lugema. Viite sain siit: http://naine.wordpress.com/2007/11/15/neljapaev-15-november-uues-lingid-puus/

Päriselus ei ole kohtunud.

Lugesin mõned sinu postitused läbi ja lisasid kohe RSSi. Vahvalt kirjutad :)

Heli ütles ...

Olen Metsapiiga, tulen Kloostritagantmetsast. Loen Su blogi ~2 kuud. Leidsin viite PH lehelt.
Loen Su blogi, sest Su sotsiaalne närv jätkuvalt ärkvelolekus. Mul hetkel puhkeseisundis. Mis teha, metsa kõik ei jõua...:)
Pealegi on Su lugusid ka kompositsiooniliselt mõnus lugeda. Selline kindel struktuur: teemapüstitus, -arendus ja lõppsõna. Ilmselt oli Sul hea kirjandusõpetaja ja ise hea õppija.

Reaalselt pole ilmselt kohtunud.

Anonüümne ütles ...

-kes sa oled?
Sul on endal kindlasti mingi ettekujutus olemas ja ühel blogil oli kunagi slogan "nii see on, kui teile nii näib".

-kust sa tuled?
täiesti ebaoriginaalsel viisil internetiavarustest.

-miks sa mind loed?
Sinu lugemiseks on siin kaugelt liiga vähe; blogi loen... hea küsimus... mingi väikest viisi maailmaparanduslik blogi, ma ütleks. Vahel on siuksed asjad "nummid", ma pole siit blogist siiani negatiivset emotsiooni saanud, vaatamata käsitletavale teemale.

-mis ajast sa mind loed?
alates 26.07.07.

-millised postitused sulle kõige rohkem meeldivad?
Need lillakas-roosade pealkirjadega.

-kas me oleme reaalselt kohtunud?
Kohtumisest teadlik olles küll mitte.

P.S. Küsija suu pihta lüüakse küll, eriti kui ta ise just seda järjekindlalt küsib.

Segasumma Saara ütles ...

kuna ikkagi ka olen ühte ja teist postitust siit lugenud ja kavatsen ka edaspidi ilmselt vaatamas käia, siis mõtlesin, et vastan kah

esimesed kaks küsimust vastasin juba selles ühes teises blogis, nii et võtaks kohe kolmanda (ja neljas kuulub sabapidi sinna siise), et miks (ja mis ajast)
... silma hakkasid mõned kuud tagasi Tiia blogist toetava õla kommentaaridega (samas mitte nunnutajana), sellest tekkis uudishimu - ja seda uudishimu õhutas ka veel, et teistes blog-tr-i blogides ringi vaadates tundus Kukupai näol tegu olevat ühe blogtree raudvaraga - postitusi uurides leidsin huumorimeelt ja elutarkust. Meeldivadki humoorikad lood ning eluarukad mõtisklused, eriti tagasivaatavad (neis on läbitunnetatust). Reaalselt ei ole kohtunud (ja kahtlen, et ka tulevikus rajad ristuda võiksid, kuid selle koha pealt ei või iial teada, juba korduvalt on tõestunud, et Eestimaa on ülipisike ja kõik vähegi aktiivsemad siinsed ikka ühel või teisel moel mingil ajahetkel omavahel kokku trehvavad).

Toredat laupäeva õhtut :)!

valgeseelik ütles ...

Olen NAINE parimais aastais, arvan ma. Kas naistel üldse ongi kehvmaid aastaid? :) Vist mitte, eks? ;)

Tulen siitsamast pisikeselt imearmsalt Eestimaalt ja kõige ilusamast linnast.... noh, aga tegelikult ikkagi internetist... :)

Loen Sind sellepärast, et mulle meeldivad Su kirjutised, meeldivad Su mõtteainet andvad teemad, meeldib Su kirjutamisstiil...

Kuidas ma Sinuni jõudsin, seda ma ausalt öeldes ei mäletagi... arvan, et täiesti juhuslikult kellegi blogi kaudu ja Sa köitsid mu tähelepanu. Küllap ma midagi Sinu blogis kommenteerisin (mäletan, et kui suvel ise hakkasin blogi kirjutama, siis kord ühel laupäeval võtsin ette ja tegin endale blogipäeva, kus käisin paljusid blogisid lugemas ja kommenterimas, sealt jäid mulle mitmed silma, mida loen siiamaani, ja Sina oled üks neist) ja küllap sellest ajast oled Sa ise ka minu blogi hakanud lugema ja mulle ikka hea sõnaga toeks olnud - aitäh Sulle selle eest! :)

Nii et lisaks eelnimetatud põhjustele loen Sinu blogi ka sellepärast, et oled osavõtlik ja meeldiv inimene, niipalju kui ma inimese päeviku (teemad ja sõnakasutus) järgi otsustada oskan.

Loen kõiki Su postitusi, aga ei kommenteeri kõiki.Kuid see, et ma ei kommenteeri, ei tähenda, et ei meeldi. :) Lihtsalt ma ei oska alati midagi tarka öelda ja tavaliselt olen Sinu vaatenurga ja seisukohaga nõus olnud. :)

Me pole kohtunud (ilmselt), aga ei või iial teada...
Võib-olla oleme ka, aga ise ei teagi seda, ja võib-olla me veel kohtume... See on suhteliselt tõenäoline, sest Eesti on väga pisike ja üllatavaid kohtumisi võib alati ette tulla.
Peaasi - nimeta parool: Kukupaike! :) Siis ma tean,et see oled Sina! ;)

Karuema ütles ...

heia hei, Kukupai!Tervitused Soomest. Hakatuseks niipalju, et su blogi on lausa nii väärtuslik, et seda igast nurgast ikka aeg ajalt piiluma tulla - suvel oli rohkem aega, nüüd on tööd palju, ja meeldivateks tegevusteks muidugi vähem aega, aga sinul hoian ikka silma peal, kasvõi korra-paar nädalas... ju siis köidab.
ja nüüd vastused küsimustele
kes sa oled?
Kaja olen
kust sa tuled?
Internetist, hetkel
miks sa mind loed?
Sa sul on midagi öelda, ja mind huvitav see, mida sa ptled, mind köidab see :) ja ma mõtlen peaaegu et alati peaaegu samamoodi kui sina - ehk siis ka natuke hingesugulane?
mis ajast sa mind loed?
noh nii kaua kui ma ise blogunud olen, umbes kevadest 2007
millised postitused sulle kõige rohkem meeldivad?
sinu puhul peaaegu kõik, vast sellised spetsiifilisemad ja tulemised-minemised stiilis postitused loen pealiskaudsemalt. aga kui mõtiskled ja filosofeerid ja aktionis oled, siis loen kõike
kas me oleme reaalselt kohtunud?
tuleb välja, et isegi naabrid olnd kunagi, kui internet oli veel haruldane...

Maria ütles ...

kes sa oled?
Olen Maria
kust sa tuled?
Hetkel blogipuust, aga muidu tavaliselt jõuan siia oma blogi kommentaaridest.
miks sa mind loed?
Kummaline on see, et kui keegi hakkab sind lugema ja ta sind siis kommenteerib, siis mingil hetkel avastad, et ka sul on huvitav lugeda selle teise inimese blogi. Ju siis on midagi mis meeldib.
Puu otsas oleva kassisaagat jälgisin eriti suure huviga.
Võtan endale teinekord aega ja loen ka kõik eelnevad postid läbi. Kindlasti olen siia ka varem lugema sattunud. Blogimaailm on siiski veel väike pisike lombike, kus kõik on kedagi kunagi kasvõi korra lugenud.
mis ajast sa mind loed?
Arvan, et pidevalt umbes kuu või paar.
millised postitused sulle kõige rohkem meeldivad? Kassieema oli päris huvitav. Tegelikult on veel raske öelda.
kas me oleme reaalselt kohtunud?
Ei ole veel ;)

Airika ütles ...

kes sa oled?
tulevane tubli logopeed... loodetavasti...
kust sa tuled?
Sinu juurde jõudsin Taanimaa avarustest
miks sa mind loed?
Sest sa hoolid samadest asjadest nagu minagi
mis ajast sa mind loed?
Selle aasta sügisest
millised postitused sulle kõige rohkem meeldivad?
Sellised, mis mõtlema panevad. Mis muidugi ei tähenda, et teised vähem väärtuslikud oleksid.
kas me oleme reaalselt kohtunud?
98% tõenäolisusega - ei

Elviina's blog ütles ...

kes sa oled?
sündinud Härja tähtkujus ja Pühvli aastal. Mingil määral valge vares igalpool.
kust sa tuled?
sommid siin ka alati küsivad "mistä olet kotoisin", vastan siis kui olen kuskil kaugemal, et "Tampereelta", kui olen omas linnas siis "Ikurista".
miks sa mind loed?
ilmselt miski sinu kirjutistes haarab ja viib kaasa.
mis ajast sa mind loed?
kuskilt suve lõpust.
millised postitused sulle kõige rohkem meeldivad?
ei ole täpsemalt analüüsinud.
kas me oleme reaalselt kohtunud?
ei usu.

helle ütles ...

Ma loen sind kogu aeg, algusest peale. Mul on meeles, kuidas Sa mind esimest korda kommenteerisid. Noomisid mind vale või solvava sõnakasutuse pärast. Asja eest.
Tegelikult oled sa sõbralik, ja olen tähele pannud, et Sa oled paljudele heaks blogisõbraks, kes annab nõu või tunneb kaasa.
Kadestamisväärt staatus.

Tahan ikka Su blogisõber olla.
Oot-oot, miskitele küsimustele pidi ka vastma?
Ma pole kindlasti Sinuga reaalelus kohtunud, aga mine tea, võib-olla kohtume!

v. ütles ...

kes sa oled?
veepange-v.

kust sa tuled?
alguses siit ja sealt, nüüd favourites'ide abil

miks sa mind loed?
hästi kirjutad

mis ajast sa mind loed?
paar kuud vist umbes, täpselt ei oska öelda

millised postitused sulle kõige rohkem meeldivad?
vist üsna valimatult kõik :-)

kas me oleme reaalselt kohtunud?
teadlikult mitte, aga Eesti on pisike, seega minehullutea :-D

osaline ütles ...

mina ka, mina ka!
lihtsalt siin külakolkas on jälle nett mitu päeva maas.
ei mäleta enam, kumb kumma blogile enne peale juhtus ja mis vahet seal. hea lugeda, lühikesed ja mõttega sissekanded. tuletavad meelde, et just-just! minuga juhtus jälle niisugune lugu, et... :D
tuttavad? mulle meeldiks! :)

ritsik ütles ...

Ritsik olen, ikka oma mätta otsast.
Sattusin ka siia kuskilt kellegi kommentaaride kaudu,suvel vist, sa oled paljudesse kohtadesse oma sõbralikke jälgi maha jätnud:)
Loen, sest tundud asjalik ja üsna elutark inimene olevat. See ka meeldib, et sa piisavalt tihedalt kirjutad, ei pea nädal otsa uue postituse ootuses haigutama.