neljapäev, 19. juuni 2008

Viska VIIS

Kuna täna juba kord selline mineviku meenutamise päev on ja see ringlev meem kah otsapidi sellega haakub, sai üles korjatud.




Reeglid:Mängija vastab viiele küsimusele ja pärast seda saadab mängu edasi viiele-kuuele inimesele. Seejärel teavitab neid sellest nende blogide kommentaariumis. Lisaks annab pärast vastamist teada sellele, kes tema mängu tõmbas.


1. Mida sa tegid kümne aasta eest?
Kümme aastat tagasi oli mul paras hullumaja. Kevadel jõustus abielulahutus, kuid see ei tähendanud veel, et senine teinepool ka päriselt välja kolib. Ei tulnud pähegi tal sellist asja. Suvi ja sügis läksid kohtumaja vahet käimisele, kohtunik nõudis aga uusi tõendeid ja tunnistajaid, et kooselu tõepoolest võimatu on. Ja lõpuks pani elu ise asja paika, kuigi hullemini kui oleks soovinud.
See-eest jõulud olid üle aastate jälle tõelised pühad. Ja ma pole tollast otsust kordagi kahetsenud.

2. Viis asja “Vaja teha” nimekirjast?
Remont. Sõda naadijuurikatega. Enne puhkust tööl kassa korda teha. Kvartaliaruanne. Paarile blogituttavale külla sõita.

3. Lemmiksnäkid?
Pähklid ja kamašokolaad (mida rohkem, seda parem).

4. Mida sa teeksid, kui oleksid miljonär?
Sõidaksin Austraaliasse.

5. Kohad, kus oled elanud?
Elanud ainult Nõmmel. Ühe suve ka Saaremaal resideerunud.


Edasiviskamisega on nii, et ma juba kuulen, kuidas Katseloom ohkab (no mulle meeldib teda veits pinnida), aga ülejäänud otsustagu ise, kui üldse ongi kedagi, kes sellest pallist veel puutumata jäänud.

1 kommentaar:

Ninataga ütles ...

Mina olen sellest pallist eemal siiani..
Loodan, et ka jään :)