teisipäev, 3. juuni 2008

Rangelt eraeluline



Ago siin viriseb, et blogijad eriti oma eraelust ei räägi. Samas ringleb blogosfääris voodikiiksude meem, mis on ju tegelikult vägagi eraeluline ja intiimne. Mina korjasin üles Trulla juurest.


Sisu siis selline, et tuleb kirja panna kuus asja, mida enne tuttujäämist teisiti teed kui enamus inimesi (aga kust ma tean, mida enamus inimesi oma magamistoas teeb?)


1. Unejutu asemel loen õhtul voodis blogisid või mängin arvutiga. Vahel teen tööd ka, kui mingi kiire asi kukil. Kui siis silmad enam lahti ei seisa, on lihtne läpakas kinni panna ja tuttu jääda.


2. Tuba peab pime olema! Suvekuudel on sellepärast üksjagu raske magama jääda, ikka paistab kardina vahelt veidike valgust. Varem olid meil superpaksud kardinad, aga need said kergemate ja õhulisemate vastu välja vahetatud (ja isegi nende jaoks osutusid moodsad kardinapuud liiga õrnaks!)


3. Mul peab mõnusalt soe olema. Külmaga ei suuda ma kuidagi uinuda. Seetõttu on isegi suvel tekk hädavajalik. Kui korra Veneetsias palavaga anti ainult lina pealepanemiseks, siis oli see hommikuks läbihigistatud ja märja lina all hakkas hoopis külm. Lihtsam oli hommikul kell 5 välja ronida sääski toitma kui üritada edasi magada.


4. Tekk peab ulatuma täpselt lõuani. Selg peab igal juhul kaetud olema, aga üle pea ma kunagi tekki tõmmata ei saa, õhust tuleb puudu.


5. Äratuskell on padja all, vibroäratusega. Aga kui on vaja kindlal kellaajal tõusta, ärkan ma millegipärast alati umbestäpselt tund aega varem, ainult selleks, et nentida - võib veel natuke magada. Ja kui siis kell heliseb, on suuri raskusi silmade lahtisaamisega.


6. Ei mingit kaisusmagamist! Mina olen individualist ja pean saama just nii mõnusalt laiutada kui vähegi võimalik. Isegi lapsepõlves ei tahtnud ma ühtegi kaisulooma voodisse ja imestan, et enda lapsed kogusid neid jälle nii palju, et ise hästi voodi ei mahtunud.


Edasi saatma ei hakka, kes soovib, lasku käia.

4 kommentaari:

Ninataga ütles ...

1. Minule pole unujuttu vaja, kukun jalalt - lihtsalt enamikel õhtutel olen nii väsinud.
2. Vajan jahedust. Kuumas magada ei saa.
3. Väga külmas kah ei saa, kuid õhku peab olema. Seega mai keskpaigast on rõdu uks pakil 24h ( kui just vihma ei kalla)
4. Ärkan esimese krõpsu peale hommikul.
5. Ma ei saa isegi kellegiga ühes toas magada. Minuga kah ei saa. Ma norskan :)
6. Visiitseks on aga alati uus ja huvitav :D

Segasumma Saara ütles ...

Ohoo, Veneetsias olid sääsed? Appi! Seda ma poleks osanud arvatagi.

Aga sinu unejutu asendusvariant tegelikult meeldib mulle :). Teen ise ka seda vahel, selle vahega vaid, et mina ei saa võtta arvutit voodisse, kuna mu internett tuleb juhtmega ja hoopis teise tuppa.

Anonüümne ütles ...

No kellele sihukene jutt huvi pakub? Ära pööra nii palju tähelepanu sellele mida teised blogijad ütlevad, ega ka mingitele meemidele, vaid ole parem järjekindel ja kirjuta sellest millele sa ise mõtled. Siis tulevad palju huvitavamad postitused välja.

kukupai ütles ...

Trulla, Veneetsia ümbrus on ju kohutavalt soine, sääski on seal üle mõistuse palju.
Helen, tundub, et vägagi huvitab selline jutt (poleks uskunudki, aga klikkide arv on laes).
Meemid on vahelduseks toredad asjad ja ega neid niiväga tõsiselt võtta tasu. Aga kust nalja ikka saab kui ise ei tee :P