reede, 24. august 2007

Unustatud konjakipudel

Leidsin vana puhvetkapi kõige tagumisest nurgast ühe konjakipudeli. Lakkpitser korgil, sildile keebitud tekst: "Hõbepulmajook" ja pudeli tagaküljel leht allkirjadega. Alla kirjutanud kõik, kes aastaid tagasi meie pulmas usinasti "Kibe" karjusid.
Mõte oli selline, et see pudel tuleb avada meie hõbepulmapäeval ja siis kutsuda allakirjutanud pitsikest võtma. Aga elu keeras nii, et neid hõbepulmi ei tulnudki. Pudel jäi kapinurka seisma. Ime on see, et ajal, kui meie majas isegi kompressiviina polnud võimalik säilitada, jäi nimetet pudel siiski puutumata. Nüüd siis ei teagi, mis sellega peale hakata.

Kas see konjak üldse enam joogikõlbulik on? Ja kellele ma sealt pitsikese pakkuma peaksin?

6 kommentaari:

Ingrid ütles ...

Miks ta kõlblik pole!
Kui muuks mitte, siis igatsorti toitude maitsestamiseks küll.

kukupai ütles ...

Nostalgilistel põhjustel ei raatsi nagu

arni.alandi ütles ...

Tead, ma kahtlustan, et see konjak mekib praegu nagu jumalate nektar. Mina igatahes olen valmis riskima sealt pitsikest võtma!:) Ma kahtlustan, et see konjak alles see päris õige ja kohane joomaaeg ongi - kõik muu on naljategemine. Nii et - ära kallist kraami ära küll viska, kui keegi teine ei julge suud seks teha, siis kutsu mind külla:)

arni.alandi ütles ...

Seda enam, et ma näen etiketilt, et ta oli omal ajal kolmetärnikas st. suhteliselt noor (kui pildil muidugi on selle pudeli etikett). Järelikult on tal kapinurgas piisavalt, aga mitte liiga palju, aega "järele mõelda" olnud:)

kukupai ütles ...

Arni:
originaaletikett on ära võetud, aga kolmetärnikas on ta küll.
Eks vaatame, kuidas selle pitsikesega jääb :)

Ti:a ütles ...

pudelil on ju nimed alles,
pudel on alles,
kunagist kauget sündmust võib sellegi poolest meenutada, või siis muid toredaid elamusi.

ei muudkui proosit!