kolmapäev, 22. august 2007

Enesekiitmise raske töö


Ennast kiitmast ma ei väsi....

Või kuidas see nüüd täpselt oligi?


Igatahes viskas kunagine naabrinaine minu aeda suure palli ja mina vaeseke pean selle üles korjama ja hiljem veel kolmele sõbrale edasi viskama. Oh kullakesed, mõelge ka, mida te minult ootate!

Minu 10 head omadust?

1.Jonnakus.See tähendab, et kui keegi mulle püüab selgeks teha, et ma mingi asjaga hakkama ei saa, siis ma jonni pärast võtan kätte ja teen ära. Mõnigi hea asi elus on just sellepärast saavutatud.

2.Olen suhteliselt leebe ja kannatlik. On öeldud, et isegi liiga leebe ja kergestiandestav. Ei, ega ma seepärast midagi ei unusta. Aga lihtsalt - mis kasu mul endal pika viha pidamisest on? Omad närvirakud ju need, mis hävivad. Ja suudan end maksma panna ka kui vaja, pähe istuda endale ikka nii kergesti ei lase.

3.Huumorimeel. Armastan nalja ja naeru ning loodan, et saan ka teiste naljadest aru. Minu meelest on suurim karistus inimesele, kui Jumal ta huumorimeelest ilma jätab - nuhtlus endale ja teistele.

4.Olen hea kuulaja. Millegipärast on juba ammusest ajast kujunenud nii, et minu juurde tullakse oma muresid kurtma ja lohutust otsima.Siit tuleneb ka 5.Oskan saladust pidada.

6.Olen hea ema. Mitte selline kanaema tüüpi, olen lasknud lastel ikka ise oma elu elada, aga püüan alati siis olemas olla kui vaja, kuulata ja mõista. Ning olen õppinud lastest ka õigel ajal lahti laskma. Loodan olla sama hea vanaema, Tupsu igatahes on päris meelsasti minuga.

7.Olen aus. Kuni kooliajani ma isegi ei teadnud, mis valetamine on ja ega ma seda nüüdsekski pole ära õppinud.

8.Mul on hea numbrimälu. Kui ikka vaja teada, millal midagi toimunud on, võin lausa kellaajalise täpsusega üles lugeda. Enne mobiiliajastut olid kõikide tuttavate telefoninumbrid ka peas.

9.Oskan koosolekut juhatada. Suudan kõiki koosolijaid ohjes hoida, et ikka asja juures püsitaks ning koosolek mokalaadaks ei kujuneks. Meie kõigi aeg on ju väärtuslik ning seda lihtsalt ebaoluliste asjade peale raisata lausa kuritegelik. Ammu olen selgeks saanud, et üks hea ja asjalik koosolek üle poolteise tunni kesta ei tohi, siis on mõlemisvõime otsas.

10.Olen realist. See tähendab, et suudan leida igas hetkes just selle hetke parimad küljed ning ei taha võimatut. See muidugi ei tähenda, et ma unistada ei oskaks.

Noh, saingi suure punnimise peale 10 omadust kokku. Palli võiks edasi visata Tiiule, sjgellele ja Katseloomale. Las higistavad ka veidike!


Ja teie teised palliloopijad, oodake vaid, küll ma teile mingi "karistuse" välja mõtlen!


1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

eks ta ole jah, et raske on enda üle kohut mõista,aga mõnevõrra uhkust võib ikka ka tunda :)
eriti kui ollakse hea inime :)