kolmapäev, 15. august 2007

Tund aega ID-pileti ostuks mobiiltelefoniga

Vaja linna minna. Et ID-pilet ammu lõppenud ja puhkus ka kohe läbi saamas, otsustasin mobiili abil uue osta, varemgi seda tehtud. Valin siis numbrid, kuulan ilusasti juhendamised ära ja vajutan lõpetuseks * nagu vaja. Mida aga pole, see on mu uus ID-pilet. Proovin siis uuesti, ikka sama lugu. Veel ja veel, ikka ei midagi. Vahepeal öeldakse: "Kahjuks ei saa teid teenindada, liin on hetkel hõivatud." No mida?!
Lolli järjekindlusega plõksin edasi ja imet küll - täpselt päras tunniajalist moblapiinamist teatatakse lõpuks: Pilet aktiveeritud. Jess!!!!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ma oleks Falckile peaaegu sülle sõitnud niimoodi, et mobiili teel ei saanud kuukaarti pikendada. Napilt siiski õnnestus, nii 50m enne :P

Samas jäi kummitama küsimus. Kumb tuleks valida, kui too teenus ei vasta: hea diplomaatitund Falckiga või mõne olulise koosoleku ärajätmine?