neljapäev, 2. august 2007

Appiii! Sipelgad ründavad!

Avastasin täna, et mu suure vaevaga rajatud maitsetaimedepeenar on langenud mustade sipelgate rünnaku ohvriks. Lavendel ja iisop on puutumata, basiilik kihab sipelgatest ja till on täitsa lontis ja kollane.
Esimese ehmatusega valasin peenra veega üle, olen kuulnud, et sipelgatele vesi ei meeldi (ja ometi on mitu päeva vihma sadanud), kuid kasu ei miskit. Sibavad usinalt edasi.
Kas keegi oskab aidata? Enda teada panin peenrasse puhta mulla, milles polnud sipelgapoegagi, aga säh sulle!
Mürke ma põhimõtteliselt oma aias ei kasuta.
Täiendus: Tuli meelde, et kui meil kunagi majas punased sipelgad pesitsesid, segas vanaema pärmi, suhkrut ja äädikat ning pani neile söödaks. Aga peenrale ma seda sodi ei julge panna, läheb veel koer lakkuma ja jääb haigeks.

3 kommentaari:

m2rtsaar ütles ...

Ma aidata ei oska, aga lohutuseks v6in 8elda, et eile keskl6unal oli Stockholmi t2navad t2is lendavaid sipelgaparvi.

Nemadki tegid abieluettepanekuid, nagu seal Skypes.

inimestel suud putukaid t2is. elu on imeline.

kukupai ütles ...

on imeline jah, tänud

Ti:a ütles ...

sipelgad ei armasta kaneeli, kasta kaneeliveega.
ei tea, kas till on siis ka kaneelimaitsega. aga äkki saad kuulsaks veel oma kaneelimaitselise tilliga ;)