pühapäev, 12. august 2007

Miks mehed kunagi oma sokke ei leia?

Kuule, kus mu sokid on? - See on vist igale naisterahvale tuttav küsimus, olgu küsijaks siis teinepool, poeg või väimees. Mina vähemalt pole kohanud ühtki meessoost isendit, kellel vajaduse korral puhtad sokid kohe käepärast. Kui ühe soki pika otsimise peale leiabki, on selle paariline lootusetult haihtunud.
Põhjusi võib olla mitu.
1. Hetkel tõepoolest polegi ühtegi puhast sokki majapidamises. Siis ei aita muu, kui:
a) olemasolevatest paaridest kõige puhtamad pahupidi jalga toppida
b) kiirkorras poodi tormata ja osta mitu paari, tagavaraks ka.
2. Sokid on pestud ja nööril kuivamas, vaene meesolend kas lihtsalt ei näinud neid (need ju nii pisikesed) või on tal halvatuse eriliik, mis ei lase käsi õlgadest kõrgemale tõsta ja seega ei ulata võtma. Lahendus esimesel juhul - märgistada sokid neoonvärvi tulukestega, teisel juhul - tõmmata sokikuivatamisnöör kahe lauajala vahele.
3. Sokid puhtad, kuivad, kapis, aga kapiuks lukus ja võti naispoole taskus ilmselt.

Sellist asja, et meesterahvas ise oma sokid kokku korjab, pesumasinasse ja sealt välja, kuivama ja kappi kindlale riiulile paneb, juhtub vist küll ainult muinasjuttudes.

Täiendatud kl 1.00 Üks sokkide puudumise põhjus võib muidugi olla ka, et need on lihtsalt ära söödud ja siis aitab ainult lahendus 1b.

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

No ei ole see asi vast nii hull ka, et seda viimatimainitut sokipesuasja ainult muinasjuttudes juhtub :)
Need mehed on siis ilmselt oma matriarhaalse osapoole(ema, naine või ämm) poolt ära helllitatud, et arvavad, et oma bumerangide pesemine nendesse ei puutugi :)

ritsik ütles ...

A ma olen kuulnud, et on mehi, kes elavad üksinda? Ilmselt käivad nad siis paljavarvul või ostavad iga päev uued sokid?

Anonüümne ütles ...

Kui minu naise käest küsida, siis ta võib kinnitada, et ma tean, kus mu sokid on. Kummutis, alt teises sahtlis.

Päris muretu ei ole ka minu sokimajandus, Sokimonster käib aegajalt külas: Ründav Sokimonster.

Anti Veeranna ütles ...

Minu naine viskas peale kokku kolimist alustuseks ca 60 paare sokke lihtsalt minema, umbes 40 jäi järgi, nendest kannan ka umbes 10-t :)

Miks mul neid nii palju oli? Kogu aeg olid nad kadunud ja lihtsam oli uusi juurde osta kui olemasolevaid otsida. Aga nüüd tundub, et kõik on kontrolli all :)

Indrek ütles ...

kõik mu sokid on kontrolli all ja miski asi pole kadunud.

pigem peaks tegema üldistuse: miks osad inimesed enda asju üles ei leia ja teised teavad täpselt kus miski on.

tegu pole siin ei meeste ega naiste vahelise teemaga vaid lihtsalt ühed on udupead ja teised mitte.

Kaur ütles ...

veel paari aasta eest müüdi bensukates (Statoil) häda-abi sokke. tavalised mustad niidisoki, suht kallid, aga abiks ikka.

enam ei müüda.

aga proovi meesterahvastega rohkem suhelda, küll leiad ka sellise, kes oma sokke peseb!

Anonüümne ütles ...

Ma ainult natuke närsin, pärast andsin tagasi..., aga see selleks, tahtsin öelda, et sokke tulebki palju osta ja ühesuguseid, kui paarist üks ära kaob, saab teisest asemele võtta.

Helis ütles ...

Minu mees on super oma sokke ladustama. Talle on kombeks need näiteks söögilauale panna( enne magamaminemist ta neid jalast ära ei võta) või siis radika peale.Mmm kui mõnus oli öösel juustu haisu sees magada.Aga sokke leidub täiesti tavalises kohas ka- näiteks voodi all :)