pühapäev, 5. august 2007

Krt, kas bemmidele LE ei kehtigi?!

Krt, ma oleks äärepealt auto alla jäänud! Kus? Oma vaiksel ja rahulikul kodutänaval!
Pühapäeva õhtupoolik, Tupsu emme-issiga linna peal, poja kohtingul, mina üksi kodus. Mõtlesin, et jalutan poodi, võtan endale midagi maiustamiseks. Tipsisin siis rahulikult poe poole, sõiduteel jah, aga kõnniteed meil ju õieti polegi, väike ribake asfaldi kõrval, et auto eest ära astuda. Vastu kedagi ega midagi ei tule, kui järsku käib selja taga üks kõva prööööööks! Keerasin ringi, vaatasin: BMW miski 300 seeriast. Jäin ülbelt keset teed seisma - meil tänav ühesuunaline ja tema tuli valelt poolt ju. Ise sihtisin silmadega, kas jõuab tee kõrvale põõsastesse hüpata, kui pidurid ei peaks võtma. Aga võtsid. Rooli tagant hüppas välja mingi keskealine jõmm, sama lai kui pikk, jäme kuldkett ümber kaela ja kukkus rahvustevahelise suhtlemise keeles lõugama. Mina koukisin mobla taskust välja ja ütlesin kõige puhtamas riigikeeles, et kui tema nüüd kohe tagurpidikäiku sisse ei pane ja minema ei tõmba, helistan mina politseisse ja siis vaatame. Aga ei mõistnud tema seda keelt, lõugas edasi.
Mul juba näpud 110 valimas, kui ilmus välja selle maja peremees, mille kõrvale me seisma olime jäänud, vaatas, sai kohe aru, milles asi ja kus siis tuli teksti sõbraliku idanaabri keeles, et topi kõrvad kinni. Jõmm kohkus ära ja kui veel aia vahelt pirakas rotveiler ka sõna sekka ütles, istus päris taltsana autosse ja tagurdas minema.
Kogu selle aja vahtis jõmmi kõrval autos olnud süsimustade juustega tibi tuima näoga aknast välja.
Poodi ma ei jõudnudki, mu õilis rüütel koukis oma autost konjakipudeli ja pakkus mulle klõmaka närvide rahustuseks. Sakummiks paar kaneeliküpsist kah.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Inimesega räägi selles keeles ja sellise intonatsiooniga, millisest ta aru saab :)

dev ütles ...

what language do you use it ?