teisipäev, 9. juuni 2009

Nüüd pani pirni!


Kati nimelt, kohe kui kapist välja puges... Üldse, ma ei saa aru, mis komme see blogijatel on tekkinud mind puuviljadega loopida :P   Aga kolm pidi kohtuseadus olema, nii et olgu siis seekord veel pealegi. Järgmisi puuvilju ma enam edasi ei viska, pistan ise nahka.

Reeglid:
Vasta kolmele küsimusele ja saada siis osalistele edasi!

1. Millisel puu- või juurviljal on lapsepõlve maitse?
2. Milline juurikas, mari või puuvili on maailma ajaloos kõige tähtsam? Ja miks?
3. Vali kolm blogijat ja ütle, millise puu otsast nemad kukkunud on :)


1. Kuna Kati mind just pirniga võrdles, tuligi meelde, et Tartus vanaema-vanaisa aias oli mul nimeline pirnipuu, mille vanaisa minu jaoks istutas. Pirne sain ma sealt väga vähe maitsta, puu hakkas hilja kandma ja juba paarkümmend aastat seda aeda meie jaoks enam ei olegi, pärast vanaema surma müüdi kõik maha. Head pirnid olid küll ja sealt ma oma suure pirniarmastuse sain ka.

2. Kartuli tulek Eestimaale lõpetas siin näljahädad, seega väga tähtis mugul. Ning kartulist annab ikka väga palju erinevaid maitsvaid roogi teha.

3. Nüüd tuleb ilmselt võtta sihikule need blogijad, keda teised veel üles leidnud pole.
Tiia - arbuus, pealt kõva roheka koorega, seest punane ja mahlane.
Maret - õun igatepidi, roosa ja ümmargune.
Aire - kollane päikesena särav kõrvits.

Ja nagu öeldud - nüüd aitab!

1 kommentaar:

Aire Murd ütles ...

1.Lapsepõlve maitsega puuvilju ja juurikaid ning marju on palju. Eriti meeldejäävamad on porgand ja kartul, kuna neid sai kohe vanaema aiamaalt noppida ja värskelt söödud. Rohelistest õuntest ning tikritest sai pidevalt "kõhulahtisust".:)
2. Ma arvan, et KARTUL. Kui Kolumbus ei oleks kartulit Euroopasse toonud,oleks eestlastel siiani põhitoiduks leib ja leivakõrvaseks pudrud, silk ...
Nüüd on maasikate hooaeg ja nendest isu täis ei saa.