laupäev, 20. juuni 2009

Loojang/fotojaht













Loojuv päike on alati ilus, olgu seda nähtud kustahes. Siin lihtsalt valik erinevaid loojangupilte, sorteerimata ja järjestamata...

8 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Viimasel pildil võib aimata fotojahimeest objektiivi taga ilu püüdmas.
Võluvad värvid!

Helja ütles ...

Kyläkuva on todella kaunis ja harmoninen, iahstuttava ja onnistunut kokonaisuutena.

Anonüümne ütles ...

Mulle meeldivad need loojangud, kuid üks pilt ajab mul endiselt karva turri..
Ma kohe ei saa.. see kohe kriibib...
Ma olen sellega jorisenud juba südamest - ma tean :)
Sa oled pilditegemisega sina peale saanud :) See on aga hästi positiivne :)

Udo ütles ...

Ja kuidas sa looduse ilu sorteeridki.

helle ütles ...

Palju ilusaid loojanguid(muide, ma tõesti ei teadnud, et loojangu pildistamiseks on eraldi võimalused).
Aga need vahepealsed siin oleks nagu lõõmavad metsatulekahjud.
Loojuv päike meenutabki kõige rohkem just tuld!!

kukupai ütles ...

Need vahepealsed on ühe vihmase õhtu saak, koduväravast :)

Anonüümne ütles ...

Viimane pilt on lahe. :)

tegelinski ütles ...

Päike läeb punades looja... on ilusat ilma loota :)