kolmapäev, 23. aprill 2008

Otsin kala!


Kala nimelt pesitseb minu läpakas ja seetõttu vajan kenade patsiga poiste asjatundlikku nõu.

Esiteks: Ei taha mind lubada mõnede mulle huvipakkuvate veebilehtede juurde. Väidab, et küpsised ja JavaScript keelatud. Kontrollitud - on lubatud. Liigsed küpsised kustutatud. Restart ei aita.

Teiseks: Aeg-ajalt pilt ekraanil lihtsalt "hangub" ära.

Kolmandaks: Käima läheb nagu ärkaks talveunest, programme avab oma veerand tundi. Kui juba käima saab, siis läheb normaalselt.

Skännimisega viirusnakkust tuvastatud ei ole. Kõvakettal vaba ruumi tubli 2/3 mahust.

Kus see kala siis on? Ja kuidas ma ta kinni püüan?

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma annan poolthääle põrgulise pakutud võimalusele, et videokaart hakkab otsi andma või kuumeneb üle.

http://freestone-group.com/video-card-stability-test.htm

Ma antud asja ise katsetanud ei ole, aga teoreetiliselt peaks see videokaardi stabiilsustest jooksma Sul arvutis 10 - 30 min ja videokaardi protsessorile tuld andma. Kui videokaart selle peale ära ei hangu, peaks ta OK olema.

Mutt ütles ...

Ma küll poiss pole, aga patsiga küll... Võrgulehtede suhtes soovitan veebibrauseri reinstalli. Endal oli sama jama ja see lahendas ära selle küpsiste probleemi. Hangumise ja aegluse suhtes soovitan arvuti kõvakettale defragment kallale lasta - tee My Computeri all C-ketta peal paremklõpsu, vali Properties - Tools - Defragment Now. Enne pane muidugi kõik programmid ja failid kinni. Defragmendi ajal arvutit kasutada ei soovita. Peale defragmenti peaks arvuti kiirem olema.

Sa vist pesitsed kuskil Nõmmel? Kui väga häda käes, siis võin abikäe ulatada, ma elutsen Männikul. Elukutselt olen täitsa iti :)