neljapäev, 27. september 2007

Prügiralli

Mitut autot on vaja ühe prügikoti äraviimiseks? Mina ei tea. Aga täna olen neid oma tänaval näinud vähemalt viit. Esimene käis kell kuus hommikul, korjas meie kotikese ka peale. Järgmist nägin, kui hommikust sõin, selle järgmist siis kui tööle läksin, kui lõunale tulin, vuras jälle üks mööda ja nüüd ka.
Meil täna graafikujärgne prügipäev ning kui selle esimese auto käimise ajaks poleks kotti värava taga olnud, oleks pistetud postkasti teatis tühisõidu kohta. Milleks siis neid järgmisi autosid vaja on?


Prügiveofirma põhjendab range graafiku olemasolu kokkuhoiu ja logistikaga. Siit peaks järelduma, et kindlaksmääratud päeval sõidab auto tänavalt läbi, korjab järjest kõikide majade prügi peale ja aidaa!


No hea küll, kuigi mulle ei meeldi kohustus kindlaks päevaks kindlaksmääratud kogus prahti toota, võiksin ma sellise korraldusega isegi leppida, kui see tõepoolest nii oleks ja muul ajal need mürisevad rohelised koletised mind ei häiriks. Aga ei ole ju nii! Naabritel on hoopis teine nädalapäev määratud ja paar maja edasi elavatele tuttavatele jälle hoopis mingi muu. Praktiliselt iga päev on kellegi prügipäev.


Siit teen mina hoopis sellise järelduse, et prügiveo monopol on välja mõeldud kellegi taskute täitmiseks ja rahulike kodanike terroriseerimiseks!

1 kommentaar:

Kirjatsura ütles ...

Ärand ütle, et prügivedajatele monopoli andmine = nende taskute raha täis toppimine sind üllatab:) Ja egas muidu seda va 30 000 kroonist palka ei teenita, kui tuleb ikka prügiautoga kõvasti ringi asjatada.