esmaspäev, 24. september 2007

Appiii, kas ma lähen paksuks?

Kamoon, avastasin täna hommikul, et teksad, millega ma suve läbi rõõmsalt ringi silkasin, ei taha enam jalga minna! Kaal juurdevõetud kilokesi ei tuvastanud. Mõõdulint teatas kiretult, et ümbermõõt siiski on paar sentimeetrit kasvanud. Millest siis?
Olen alati kuulunud nende väheste õnnelike hulka, kes võivad endale ükskõik mida ükskõik millistes kogustes sisse ajada, riidenumbrile see mõju ei avalda. Aga nüüd viimasel ajal olen korduvalt avastanud, et mõnigi lemmikhilp ei istu enam nii mugavalt. Ja see ei meeldi mulle sugugi!


Mõned heasoovlikud tuttavad on mulle püüdnud ammu selgeks teha, et minu vanuses polegi soliidne kriipsujukuna ringi käia, vanaema peabki pehme ja ümar olema. Kamoon! Minu poolt jääb ära, ma ei soovi sugugi kogu garderoobi välja vahetada.


Aga teksad sain lõpuks jalga, isegi suure vaevaga pikaks kasvatatud tibiküüsi ei murdnud ära. Nii et esialgu ma ennast kuskile jõusaali või spordiklubisse kirja ei pane.

4 kommentaari:

helle ütles ...

Kehakaaluga on minu arvates nii, et see on jumalast määratud. Mõni jälgib nii, et astub kaalule 10 korda päevas, ikka paks. Teine sööb, mida tahab ja millal tahab, midagi ei muutu. Muidugi on siin ka ektreemsused olemas nagu igal pool mujalgi. Selliseid 300-kiloseid lihamägesid meil ikka ei kohta nagu Ameerikamaal.
Käisin ühel päeval luutihedust mõõtmas. Mõõtja ütles, et luude hõrenemine tabab rohkem kõhnu inimesi. Mine võta kinni, mis hea on.

Karuema ütles ...

ja paksud on pehmemead...ja soojemad...minu belgia kylaline, kes pyhapä minema läks, rääkis, et tema ylemus soosib teda sellepärast et tema on round(ymar siis), et seetõttu et ta on ymar, on temaga kerge rääkida...teine kolleeg on väga shaped (trimmitud siis)ja temaga pidi olema paha rääkida :)
aga teisalt on paks ikka paha olla ka, hingeldama ja higistama ajab...
aga ma olen nyyd poole aastaga 15 kilo kaotanud mingite tablettidega, mida soomes arst mulle kirjutas, mingi uus rohi, mida peab kaks aastat järjest võtma ja mis mõjutab aju. usu vöi ära usu, ja toimibki...aga noh ma olin/olen ka juba patoloogiliselt paks, nii et ma arvan, et see ravim on viimane päästeröngas enne surma:)

kukupai ütles ...

Kaja, Sinul on ju hoopis teised põhjused, eks. Ja inimesed ongi erinevad, mina lihtsalt olen eluaeg liigagi kõhn olnud, kaalu pärast ei sobi doonoriks ka (alla 50 kg). Kõige tähtsam on end oma kehas hästi tunda.

Karuema ütles ...

heh kukupai, aga natuke siis maiusta rohkem, saad veidi pehmemaks :)