esmaspäev, 28. detsember 2009

Aastale ring peale...


Aeg sealmaal, et peab blogiaastast kokkuvõtte tegema...
Nagu ikka, kõigepealt link iga kuu esimesele postitusele (koos väikese kommentaariga) ning siis muud blogimõtted kah.

Jaanuar - lühike videolõik uusaasta ilutulestikust. Ise filmisin oma seebikarp-fotokaga. Järgnes veel paar samasugust ning meenutus "Helisevast muusikast".

Veebruar - ehted kui naise parimad sõbrad. Oli selline aardejahi mäng aasta algul...

Märts - virisemine haisva reisikaaslase teemal. Kommentaarid aga tulid hoopis lisamärkuse kohta, mis ma postituse lõppu torkasin, konkreetselt sellest teemast mitte midagi...


Mai - alkoholipildid. Fotojaht teadagi...

Juuni - Tallinn tahab Nõmmest loobuda. Nüüd küll enam ei taha, nagu näha...

Juuli - haijahi kirjeldus

August - fotojaht palju

September - valitsusele langetati süüdimõistev kohtuotsus. Paraku küll mitte Eestis...

Oktoober - autoportree

November - fotojaht koos kommentaariga minu pildistamisoskuste kohta

Detsember - algatasin blogimängu. Endalegi üllatuseks leidsin veel enne pühigi blogipuust selleteemalisi postitusi. Loodan, et kõikide osalejate soovid täitusid, minu omad seekord küll.

Tänase seisuga on postitusi sellel aastal 283, mis on vähem kui varasematel. Suvest alates olen jah blogimist tagasi tõmmanud ja vähem kirjutanud. Teemasid nagu oleks, aga kirjutamisisu mitte. Rohkem olen pildistama hakanud ja blogijuttude illustratsioonidki on nüüd peamiselt omalooming...

Külalisi on käinud üle 60 tuhande, mis on sellise kirjutamistiheduse juures mõnevõrra üllatavgi. Aitäh kõigile uudishimulikele, loodan, et leidsite midagi siit.

Otsisõnade TOP on ikka kukupai, äriplaan ja jõehobu elutoas. Päris palju otsinguid puudutavad ka viipekeelt ja puuetega inimeste temaatikat. Nojah, eks need selle blogi põhiteemadeks ole muutunudki...

Ongi ring blogiaastal peal... Kas selle aastanumbri sees veel midagi kirjutamisväärilist ette jääb, ei tea...
Aga ilusat aastavahetust kõigile!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mina vihjaks kokkuvõtteks veel, et kui ma augustis arvasin, et sinust ei saa asja ja neid udukogusid jääb tulema.. siis nüüd olen ma peaaegu kindel, et see aeg on möödas...
Kompa ja valgus ja muud asjad hakkavad nüüd alles tulema.. ja see tee püha tõe juurde saab raske olema :)
Mõnusat aastavahetust sulle :)

Minuke ütles ...

Minagi nendin, et oled hakanud üha enam pilte avaldama. Mulle meeldib aga väga Sinu kirjutamisstiil...
Nii, et uuel aastal ootan ikka kirjatükke ka!
Päevase sõnumivahetuse peale suur aitäh ka!