laupäev, 2. mai 2009

Alkohooliku unelm

Joo sõber, joo...
Oma viimased kopikad kõrtsmikul vii...








Minu suhe alkoholiga on selline neutraalne - midagi ei juhtuks, kui alkoholi olemas poleks, aga kui mõni hea vein ette jääb, pole ka selle ära lahendamisega probleemi.
Muidugi, on ka teistsuguseid aegu olnud, mõnusast äraolemisest täieliku eitamiseni välja. Päris käpuli ma end küll kunagi joonud ei ole, aga ladva kumisema olen mitmelgi korral saanud. Ega nüüdki korralikust viskilonksust ära ütleks.
Alkoholiteemalisele fotojahile leidsin pilte küll.
Esimene pudeliladu asub Tallinki reisilaeva Fantaasia köögis.
Teine on Nõmmel Buldogi pubi riiulis.















Õhtu algul näeb baarilaud välja selline
:














Õhtu edenedes aga muutub selliseks:

















Ning mõned tähendusega (paraku juba tühjad) veinipudelid kaunistavad mu köögilauda.





















Kõrts aga ei pea tähendama tingimata suurt kogust alkoholi, olulisem on hea söök ja mõnus seltskond, nagu Peppersackis näha võib.

9 kommentaari:

arni.alandi ütles ...

Mis vein see Pieskop selline on? Pole nagu kuulnudki varem.

kukupai ütles ...

Piiskop on hõõgvein muide.

Tiia ütles ...

mina jälle ei suudaks viskit üldse juua. minu kindel veendumus on, et viski maitseb nagu köieloputusvesi.

Aga piltidest, ma ootasin kolmandat pilti laua klaasilookusest ka, aga ilmselt polnud siis enam keegi suuteline pildistama :)

enetimm ütles ...

Milline tore pudelite ja klaaside virr-varr!

Anonüümne ütles ...

Kukupai, kas sa oled salajoodik??
Nii palju alkoholipilte sul ..
Mulle jääb endast mulje, kui jäänukist, kellel pole neid üldse :(

tegelinski ütles ...

Sellise lookas leti taga jääb minul küll valimata... mulle palun mõni suvaline drink kokku segada :)

Kaamos ütles ...

Oi, mu laps töötas sama laeva köögis kord sellise tormi ajal, et need riiulid pudeleid enam kinni ei pidanud :) Teenindati rahvast ja tegeleti päästeaktsiooniga.

Anonüümne ütles ...

mojito!
niux.. oleks olnud hea mojitoilm ju..

notsu ütles ...

seekord oli küll tegu elu halvima mojitoga...laeva riiulil on hoopis hea baylis