Nett jalutas neljapäeva lõuna ajal minema. Lihtsalt lambist võttis kätte ja läks. Helistasin siis Elisa klienditeenindusse. Seal kuulati osavõtlikult mure ära, Kontrolliti kõigepealt, kas arved makstud, et nende poolt pole kinni pandud, siis paluti ruuter üle vaadata - kas kõik juhtmed ja kaablid korralikult ühendatud jne. Tavapärane asi. Aga paraku polnud millestki abi ja reede hommikul oli tehnik kõpsti kohal.
Kontrollis samuti ruuterit, leidis, et kõik peaks nagu korras olema, aga signaali sisse ei tule. Jaotuskarbis samuti mingit viga polnud. Lõpuks selgus, et kuna kaabel on Elioni oma, on nemad selle eksikombel lahti ühendanud. Vastav teade Elioni ka edastati ning edasine pidi juba nende teha olema.
Keda aga näha polnud, oli Elioni tehnik. Kõne Elioni klienditeenindusse ei toonud kah selgust. Sain hoopis viisakas vormis sõimata - ega mina siin näe, kas tehnikutele on mingit tellimust esitatud ja nendega ühendada ei tohi ja üleüldse pole teil meiega asja, meie suhtleme ainult Elisaga ja nemad peavad kõige eest hoolitsema ning pealegi on nädalavahetus tulemas, ega siis keegi niikuinii liiguta.
Elisa teenindaja seevastu oli kena ja lahke, kontrollis üle - jah, teade on Elionile edastatud, jah kindlasti me tuletame meelde ja kontrollime ja teatame teile, kuidas edeneb.
Täna hommikul olidki siis mõlemad tehnikud platsis. Paraja pusimise peale leidsid õige harukapi kah üles, kus ühendus lahti oli ning tõid neti koju tagasi.
Võiks öelda, et lõpp hea, kõik hea. Ega mul olegi tehnikutele mingeid pretensioone, nemad tegi oma tööd korralikult. Aga häirib Elioni suhtumine. Ülbe ja üleolev stiil ei kuulu hea teenindustava juurde. Kahjuks pole see esimene kord. Ma saan aru, et keegi ei peagi väljaspool ametlikku tööaega midagi tegema. Aga kõike saab selgitada viisakalt ja rahulikult. Olen üle kümne aasta olnud Elisa klient ning olen teenindusega alati väga rahule jäänud. See on ka üks põhjusi, miks ma neile ka edaspidi truuks kavatsen jääda.
5 kommentaari:
Internet on praegusel ajal infrastruktuur nagu vesi, elekter ja kanalisatsioon. Kui need peaksid reede õhtul rivist välja minema, ei pea sa tõenäoliselt esmaspäevani ootama et midagi ette võetakse.
Aga näed, pidin... Õnneks nüüd on jälle korras.
Mina suutsin Starmani mehe reede õhtul kell kuus välja rääkida. Mees käis kohal, tegi vajalikud liigutused paari minutiga ära, soovis head nädalavahetust ja kadus. Teenindajat tänasin korralikult.
C.
Egas noil teenusepakkujatel suurt vahet polegi, yits saast kõik... Päälegi - internet ep ole inimõigus, mo tiada.
Olen nädal vai paar ilma hakkama saand kyll, pold häda keskit.
Elus om palju muudki huvitavat ;)
Pean tunnistama, et kirjeldatud juhtum on kahetsusväärne ning ei vasta Elioni heale tavale oma klientide teenindamise osas. Teisalt annab see olulise info, mille baasilt on võimalik koostöökohti Elioni ja teiste operaatorite vahel parandada. Suunasin postituse edasi õigele inimisele ning kui soovid, võin anda ka tagasisidet selle kohta, mida sinu blogipostituse tulemusel nüüdsest teistmoodi tegema hakatakse :) Selleks aga oleksin tänulik, kui saadaksid mulle oma kontaktid lilian.viirma@elion.ee
Postita kommentaar