neljapäev, 1. jaanuar 2009

Helisev muusika

Ma ei mäleta, mitme aastane on televisiooni traditsioon näidata esimesel jaanuaril "Helisevat muusikat". Aga muidugi näidati seda tänagi. Vana film, kuid igihaljas, südamesseminev lugu. Muidugi ma tean, et filmis on kõik palju ilusam ja lihtsam kui tegelikult oli, olen ju lugenud Maria von Trappi mälestusi.
Kuid sellest filmist pärineb üks mu konkurentsituid lemmiklugusid "Edelweiss". Paraku ei leidnud ma tuubist sellega parimat stseeni - üsna filmi lõpust, kus laulab kogu pere. Kui keegi teab, et see olemas on, võiks mulle kenasti märku anda.

2 kommentaari:

Reine ütles ...

Helisev Muusika on olnud juba minu ammune lemmik, küll sai filmi mitu mitu korda vaadatud ja ka neid laule muusikatunnis lauldud..
Minu abikaasa nägi seda filmi aga 2008 aasta alguses esimest korda. Talle meeldis.
Kui käisime Austrias, siis saime teada, et paljud austrialased ei olegi seda filmi üldse näinud (sest film on tehtud USA-s, mitte Austrias) ning seetõttu saatsime ühe ekstra DVD meie Austria sõbrannale, kes siis seda filmi 2008 a keskel esimest korda nägi, koos oma emaga (sõbranna on 50dates, tema ema 90dates).
Minu jaoks täitsa uskumatu! :)

Aga kaunist ja teguderohket uut aastat!!!

Eve Piibeleht ütles ...

See film oli lapsepõlve absoluutne lemmik, isegi ei mäleta, mitu korda seda kinos vaatamas käisin. Nüüd pole enam vaadanud.