reede, 5. detsember 2008

Aardejaht - kotid-kohvrid

Minu jaoks on kott igapäevane tarbeese ja üsna vähe olen alles hoidnud selliseid, mis oma otstarvet enam täita ei suuda. Põhjus on väga proosaline - ruumi ju pole. Enamasti kannan mulle meeldiva koti vaat et ribadeks ning siis tuulan poode mööda, et midagi samaväärset asemele leida.

Pildil aga on tõepoolest looga kott.


Kunagi aastaid tagasi toimusid Taanimaal kurtide olümpiamängud, tookord viimast korda maailmamängude nime all, aga ikkagi ROK-i egiidi all ja olümpiasümboolikat kasutades. Ainuke maa, mille rahvuslik olümpiakomitee sportlaste riietusel ja varustusel olümpiasümboolikat kasutada ei lubanud, oli Eesti. Nii polegi sellel koondislase kotil olümpiarõngaid, on ainult riigi nimi.


Pärast mänge oli soovijatel võimalik osa nendest kottidest endale osta. Mina ostsin ka. Aastate jooksul olen just selle kotiga ringi rännanud mitmel pool maailmas. Nüüd aga on kott auga pensionile saadetud ning teenib asjade panipaigana.


Järgmisel nädalal on järg tehnikaaarete käes.

3 kommentaari:

Herezia ütles ...

Kamandasin oma kohvrid ka rivisse.

Kaamos ütles ...

Mul oli käepärast üks pilt, kus juba pakitud reisikott peal.:)

Anonüümne ütles ...

minu lapsepõlvest pärit kohvrid ka.