reede, 5. detsember 2008

Aardejahi järeltöö - tekstiil


Eelmisel nädalal jäi mul tehnilistel põhjustel aardejaht siia postitamata. Tasun siis nüüd selle võla, et ka teised saaksid oma aarded välja otsida.


Tekstiil kätkeb endas nii palju asju, et ega ma päris kõike väärtuslikku kapipõhjast välja otsida viitsinudki. Mul on virnaviisi vanavanaema ja vanatädi tikitud linakesi, kuid moed muutuvad ja ega ma neid eriti pruugi. Aga kaks suurt tikitud laudlina on igapäevases kasutuses. Meie sööme ju ikka linaga kaetud laualt. Siin siis ühe lina nurk. Ääres on käsitsi heegeldatud pits. Lina mõõdud 0n 140x140 cm, nii et pidi esiemadel ikka kannatust jätkuma!



Ning teine, palju uuem reliikvia on Nõmme Kalju jalgpalliklubi fännisall. Kolm korda võite arvata, kes seda aasta läbi igal nädalavahetusel kandnud on! Mina see ei ole :P



Äkki piilute oma kappidesse ka?

3 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Su nõuandel sai üks kohmakas sokipaar ametlikult aarde tiitli. Kappi ei söandanud vaadata, sel on raudselt koll.

Kaamos ütles ...

"seal"- näpud, päh!

Anonüümne ütles ...

minu tagasihoilik tekstiil.