laupäev, 21. juuli 2007

Liivakastiehitus

Liiva tõime naabrinaisega juba paar nädalat tagasi Männiku karjäärist ära, lauad tõin ka pööningult alla ning Tupsu sai sünnipäevaks uhked liivakastimänguasjad. Mida aga polnud, see oli liivakast. Tupsu issi lubas selle küll kokku klopsida, aga kord oli ilm halb, kord liiga palav, kord käsi hell, vaja ravida, muidu ei saa pilli mängima minna.
Võtsime siis täna tütrega kätte, saagisime lauad parajaks, lõime naeltega kokku, panime paika, vedasime käruga liiva sisse ja valmis oligi. Kogu lugu võttis aega umbes pool tundi.
Kui siis oma kätetööd imetlesime, jõudsime järeldusele, et mehed on siia ilma küll vist ainult ilu pärast loodud.

6 kommentaari:

helle ütles ...

Kirjutasin lingi lisamise "õpetuse" oma blogi kommentaaari. Tahtsin veel öelda, et põhimõtteliselt on ükskõik, millise sõna juurde lingi paned.
Tegelikult on vahva midagi juurde õppida. Kui Sa saad teada, kuidas aadressi automaatselt lisada, siis ütle mulle ka. Alguses õppisin ma nimedele blogi aadressi lisamist.

Head suve jätku! Mul on veel peaaegu kuu aega puhkust ja nii palju asju plaanis. Näiteks lähen nädala lõpus Poola-reisile.

helle ütles ...

Naised ongi vahvad ja saavad peaegu kõigega hakkama. Mitte et ma just feminist olen, aga kõige koledam on see, et mehed mängivad tihti oma võimalused auti, juues maha nii oma tervise, abielu kui ka maise varanduse. Alles üsna hiljuti poos üks mu tuttav end oma töö juures üles, raske oli elada.

kukupai ütles ...

Selline see elu kord on. Ammu enam ei kehti mehe kohta väljend "tugevam pool". Aga tegelikult ma ei taha ise see tugevam olla alati ju...

kukupai ütles ...

nagu näha, sain linkimise selgeks, täpsemalt sjgellele tema blogis.

helle ütles ...

Tubli!
Mina aga ikka ei oska seda automaatset linkimist,proovisin nii ja naa. Muidugi ka copy ja pastega, aga mingi lüli on vahepeal segane.
Kui mul on artikkel ees lahti ja aadress ülal ribal, siis kuidas ma selle aadressi saan oma blogisse.
Rohkem pole täna aega katsetada.
Kui sul on millalgi aega, siis palun õpeta sammude kaupa.

kukupai ütles ...

siin pole midagi keerulist - vead kursoriga mööda seda aadressi (sama kui sõna aktiveerimisel), siis vajutad Ctrl+c, lähed oma teksti ja linkimisel lingi kohale ei tipi midagi, vaid vajutad Ctrl+v ja peaks see aadress ise sinna ilmuma. Niimoodi ma tõstan igasugu tekste ringi. Ainult vaata, et http topelt ei tule.