kolmapäev, 18. juuli 2007

Kommenteerimisest

Loen Postimehe online versiooni ja tavaliselt vaatan ka kommentaarid üle. Mõnikord saab naerda, aga enamasti tuleb ainult imestada, kui õelad võivad inimesed olla. See puudutab eelkõige lugusid õnnetustest - ikka leidub keegi, kes parastama hakkab. Täna lugesin aga lugu sellest, kuidas turvamees sundis kontserdiväravas suhkruhaiget inimest kaasavõetud võileiba ära viskama. Iseenesest ebameeldiv, kuigi Valmise Meeskonnalt ongi arusaamist ja mõistmist palju oodata. Aga kommentaarides ka nii palju selliseid, et mis mammi siis üldse sinna ronis kui teab et tervis võib alt vedada. No taevas appi! Euroopast oleme siis küll alles valgusaastate kaugusel!
Ei saa pattu salata, kui ikka väga lolli juttu aetakse, nõuan nende kommide kõrvaldamist või viskan ise mõne mürgise killu selliste kommijate pihta. Kas sellest kasu on? Vaevalt, aga mina saan südamelt ära.

5 kommentaari:

helle ütles ...

Olen sama mõelnud. Kui üks eestlane Türgis enneaegse lapse sünnitas, siis heitsid ka umbes pooled kommijatest talle ette, et miks ta üldse koperdas rasedana reisile.
Ma arvan siiski, et põhiliselt kommenteerivadki teatud inimesed, kes kannavad endas inimvihkajalikku maailmavaadet, mille põhisisu on kõike eitada ja põlastada.

helle ütles ...

Olen sama mõelnud, kas inimesed on tõesti nii õelad või on lihtsalt tegemist mingite psühhohuligaanidega, kelle maailmavaade on nii lõhkuv ja inimvaenulik. Meie ju niisugused pole, eks!?

helle ütles ...

See on katse 3. Kõik saab ilusati kirjutatud, lõpuks tähed toksitud ja siis kommenteer teele saadetud. Vaatame, kuidas seekord asi õnnestub.

helle ütles ...

Tehtud! Ausõna, ma tegin enne ka nii, aga kommentaar kadus vahepeal ära. Nüüd ma siis tean!

kukupai ütles ...

sooh, nüüd on ilusti kohal! ma enne ikka kohendasin seadeid ka, oli üks apsakas seal, parandatud!!!!