neljapäev, 19. juuli 2007

Kiida teenindajat

Tänasel päeval vedas mul teenindajatega üle ootuste.
Algas see lugu juba tükk aega tagasi, kui läpakas tembutama hakkas. Ekraanile tuli mingi triip peale, algul, kui kaant liigutasin, kadus ära ka. Aga iga päevaga hakkas üha rohkem häirima ja ei tahtnudki enam kaduda. Meilisin siis helpdeski, kurtsin muret ja küsisin, kas ikka käib garantii alla. Paar päeva hiljem tuli vastus - jah, garantii all, remont koos varuosade tellimisega 5-6 päeva, küsiti ka paari koodi, mis läpaka all kirjas. Meilisin siis need ka, vastati, et tellisid vajaliku jupi ära, kui kohal, kutsuvad. No ja paar päeva tagasi siis teade, et võib tulla.
Eile aga helistati pangast. Olime ühele juhatuseliikmele kaardi tellinud, eile siis läks ta järgi, aga oh häda - oli unustatud öelda enne, et lepingul peab minu allkiri ka all olema. Tegin siis haledat häält - ma kohe kuidagi ei saa kohe sinna tormata, äkki antakse kaart kätte (inimesel vaja reisile minna ja mitmel muul põhjusel ka ei saa teine kord tulla) ja mina siis tulen kui saan ja panen oma allkirja ka alla. Leppisimegi kokku, et mina lähen täna, tema aga saab kaardi kätte.
Täna siis toppisin läpaka seljakotti, logistasin remonditöökotta, võeti vastu ja öeldi, et kl 17 võib järele tulla :). Mina muidugi meeldivalt üllatunud, et juba samal päeval, olin end vaimus ette valmistanud mõneks läpakavabaks õhtuks. Kappasin siis edasi töö juurde, vaatasin kolleegid üle, rääkisime kiiretest asjadest ja edasi panka. Seal läks ainult 5 minutit, vabandati veel pealegi, et oleks saanud ju kohe lepingu ära teha, kui esimene kord käisime ja ei mingit jooksmist. Mina tänasin vastutulelikkuse eest, et teller julges oma panga ülirangeid reegleid erandkorras rikkuda ja traavisin edasi Kristiine keskusesse. Varraku letist sain sellekuise klubiraamatu kätte ning müüja küsis ootamatult, kas eelmise kuu oma ka käes, nemad saatsid selle juba juuni lõpus postiga ära. Uhh, nüüd tegin küll suured silmad - ma pole postist teadet saanudki! Nooruke müüjatar vaatas arvutisse, ütles, et selle nädala lõpuni saab veel kätte, aga kui ma ei jõua ja tagasi saadetakse, siis pole hullu, saan poest ka.
Ja toiduosakonnas polnud ka järjekorda ning kassapidaja naeratas :).
Ja siis arvuti järele. Jõudsin pool tundi varem, vabandati, et paar minutit läheb veel, äkki ma vaatan niikaua vitriinist uusi mudeleid. Ja tõesti, paari minuti pärast toodigi mu armas läpakas, näidati, et nüüd peaks korras olema (on jah!) ja sooviti head päeva.
Aitäh teile, Priit, Jaana ja teised, kes te tänase üsna halli päeva päikeseliseks muutsite!
Ja homme lähen postkontorisse õiendama....

Kommentaare ei ole: