reede, 6. juuli 2007

Esmeralda

Jälle poskastis kiri Esmeraldalt. Seekord pakub mingi Nicose pärgamente, mis peaksid aitama mul elus saavutada kõike, mida tahan, esmajoones võita loteriiga suuremat summat. Ja pealegi peaks mul elus muutuma kõik paremuse poole alates 31,08.2007, kui ma ainult telliksin need pärgamendid ja neutraliseeriksin Saturni mõju oma sünnikaardil. Hmmm...
Nicos pidi olema tuntud kuju, kes peab loenguid ja nõustab selle maailm a vägevaid. Googeldasin ja mida pole, seda pole. Aga leidsin, et mitmes foorumis kurdetakse sama pakkumise üle ja kõigil pidi Saturn liiga tegema. No pole ju võimalik, et erinevate sünniaegade ja kohtadega inimesed kõik samade probleemidega maadlevad! Ja ega see lõbu tasuta ka pole muidugi, 499.- soovitakse ja kui siis oma õnnenumbrid kätte saad ja võidad, peaksid südametunnistuse järgi annetuse tegema.
Leidsin ka Esmeralda kohta ühe ingliskeelse tarbijakaitse lingi, selle põhjal elab ta Sveitsis ning pakub ka mujal Euroopas raha eest loto õnnenumbreid. Skeem seega sama.
Minust jäävad need pärgamendid küll tellimata. Saturniga saan ise hakkama.
Huvitav on see, et kuna laupäeval on nn maagiline kuupäev 07.07.07, annab homme Õhtulehele online intervjuu numeroloog Milvi Koplus. Küsimusi oli talle juba üle 300, peamiselt kirjutatakse oma sünnikuupäev ja päritakse, mida tulevik toob. Vahele mõned tõeliselt lahedad kommentaarid, sain tublisti naerda.
Aga tegelikult - selliste asjadega ei tasu mängida, kui ikka ei tea, millega tegemist, võivad tagajärjed üpris kurvad olla.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

MA OLEN ESMERALDA

Anonüümne ütles ...

Virve kallis , esmaralda sind austan ma .